مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری دومین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» و جشنواره عکس «قاب سبز» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 02 October 2022

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ولید آلبوناصر با اعلام این خبر گفت: این جشنواره‌ها همزمان با جشنواره «شکرستان» در هفته پایانی آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

سال گذشته جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» و جشنواره عکس «قاب سبز» برای اولین بار در کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برگزار شد و امسال نیز دومین تجربه برگزاری این دو جشنواره رسانه‌ای است.

به گفته مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌هاست.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هیات مدیره خانه مطبوعات استان نیز همچون سال گذشته در برگزاری هر چه بهتر جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه و جشنواره عکس قاب سبز، یاری‌گر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر در پایان گفت: طبق فراخوان‌های منتشر شده در سایت این شرکت، اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در مدت زمان تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فراخوان جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» و جشنواره عکس «قاب سبز» را در زیر مطالعه نمایید.

 


 
 
برچسب ها: شهد رسانه ، جشنواره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار