فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ 01 October 2022

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی ولوو حامل کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی طی اقدامی متوقف کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۴۹۸ ثوب انواع پارچه قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و یک متهم را دستگیر که با بکارگیری شگردهای پلیسی نسبت به شناسایی انبار دپوی کالاهای قاچاق در منطقه برومی شهرستان اهواز اقدام کردند.

سردار صالحی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مذکور اعزام شدند و در بازرسی به عمل آمده تعداد ۳۶۴ ثوب انواع پارچه‌های خارجی قاچاق، ۲۲ کارتن مغز بادام هندی، تعداد ۳۵ کیسه مغز بادام درختی هر کدام به وزن تقریبی ۵۰ کیلوگرم و مقادیری اقلام خوراکی و غذایی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که بنا بر نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم و بار مکشوفه به سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز تحویل داده شد.

برچسب ها: قاچاق ، خوزستان ، فراجا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار