نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی در حوزه‌های علمیه استان وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 29 September 2022

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با «آیت الله علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور که در حضور جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی خوزستان برگزار شد، تاکید کرد: همدلی بین بزرگان، حوزه‌های علمیه و علمای این استان از ظرفیت معنوی خوزستان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ظرفیت معنوی خوزستان از برکات انقلاب اسلامی است که حوزه‌های علمیه آن در تراز هستند، افزود: در خصوص مسائل استان، برخی از این مسائل به خلأهایی که در حوزه تراز است، ارتباط دارد.

وی تاکید کرد: در خصوص فعالیت روحانیون و اساتید حوزه علمیه نیز نیاز است توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود؛ همچنین خوزستان از نظر تعداد مدارس و طلاب ظرفیت‌هایی دارد که باید مورد توجه اساتید قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه روحانیون مستقر، طرح هجرت، مدارس امین باید مورد توجه قرار بگیرند، ادامه داد: در این زمینه نیاز است که شاهد افزایش سهمیه باشیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید نسبت به مباحث دور دست در حوزه‌های علمیه توجه ویژه‌ای شود، گفت: حوزه علمیه خواهران نیز عنایت ویژه‌ای می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار