مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: چهار میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۳۶ مگاوات ساعت برق در ۶ ماه نخست امسال در این نیروگاه تولید شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 29 September 2022

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی بیان کرد:  امسال، خوزستان گرم‌ترین روزهای تاریخ خود را سپری کرد، به طوریکه شهر اهواز و تعدادی از مناطق استان دمای بالای ۵۴ درجه را تجربه کردند که این موضوع بر اهمیت تولید پایدار انرژی برق افزود.

وی افزود: قدمت بالای واحدهای تولید برق نیروگاه رامین، فرسودگی بسیاری از قطعات و تجهیزات آن، استفاده بهینه از تجهیزات و کنترل شرایط فنی واحدها یکی از چالش‌های مهم این نیروگاه در سال‌های اخیر است.

محمدی ادامه داد: عزم و همت تلاشگران نیروگاه رامین در گرمای بالای ۷۰ درجه محیط کاری و شرجی‌های خوزستان نتوانست مانع تولید این انرژی حیاتی و خدمت رسانی به مردم شود و با وجود همه این چالش‌ها در ۶ ماه نخست امسال، چهار میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۳۶ مگاوات ساعت برق را تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل دادیم.

خوزستان به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ، دومین استان پرمصرف انرژی برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز نیز نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان و تقویت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار