طرح آبرسانی به ۳۴ روستای شهرستان لالی در استان خوزستان روز پنجشنبه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 29 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: پروژه های آبرسانی به روستاها با همکاری سپاه و وزارت نیرو در نقاط مختلف کشور از جمله خوزستان به سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت:یکی از طرح های سپاه ولیعصر خوزستان آبرسانی به منطقه لالی است،امروز یک مرحله از این طرح شامل حفر چاه، انتقال به مخازن و انتقال آب به بخش " حتی" شهرستان لالی اجرا شد.

سردار فدوی  گفت: آبرسانی به همه روستاهای خوزستان که زیر پوشش قرارگاه امام حسن(ع) و وزارت نیرو هستند در حال انجام است و این اقدامات تا زمانی که به همه روستاها آبرسانی شود ادامه دارد.
وی اظهار داشت: با وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها قرار داد بسته شده و عملیات آبرسانی از هفت هزار روستا به ۱۰ هزار روستا افزایش یافته است.
  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حتی اگر این حجم روستا ۲ برابر شود طرح آبرسانی به هنها انجام می شود.
وی افزود: کار جهادی دیگری که با کمک سپاه در کشور در حال انجام است آبرسانی به استان همدان است که در این بخش از تجربه سپاه خوزستان استفاده خواهد شد.

بالغ  بر ۸۵ درصد از شهرستان لالی در شمال خوزستان در روستا زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار