کد خبر: ۱۰۶۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 28 September 2022

یاداشت؛

طبق آمار های ارائه شده، پس از فتنه ۸۸ به علت ناامنی های ایجاد شده در کشور موج عظیمی از سرمایه گذاران خارجی بساط سرمایه گذاریشان را برچیدند و رفتند.

در جهان امروزی که صنعت گردشگری به یکی از بزرگ‌ترین و پررونق‌ترین بخش‌های اقتصادی جهان تبدیل شده کشورهای مختلف سالانه ۳۰الی ۶۰میلیارد دلار درامد فقط در بخش گردشگری حاصل میکنند.

غیرقابل باور و شگفت انگیز آنکه ایران در سال ۲۰۲۰ حدود ۷ میلیارد دلار درآمد از محل صادرات نفت کسب کرده بود یعنی کشورهای دارای گردشگر ۵الی ۸برابر کل درامد نفتی ایران فقط از طریق گردشگری کسب می‌کنند.

بر اساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی،گردشگری در ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه‌ پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است که متاسفانه به دلایل متعدد از این ظرفیت استفاده درستی نشده و سهم ایران از صنعت گردشگری کمتر از ۱درصد می باشد.

سالهاست که دشمن با جنگ رسانه ای و ایجاد آشوب های کوچک اما متعدد سعی در نابودی امنیت و اقتصاد کشور کرده که متاسفانه تعدادی از سلبریتی ها و افراد ناآگاه دیگر با حمایت از این آشوبگران سرمایه و امنیت کشور را به باد می دهند. آنهایی ‌که در همین کشور به مقام و جایگاهی رسیدند و با همان ثروتی که در ایران جمع کردند شروع به لجن پراکنی و تحریک مردم علیه نظام کردند. متاسفانه شاهد آن بودیم که هیچ یک از آنان دستگیر نشد و به سزای عملش نرسید و این غائله هنوز ادامه دارد.

هر عقل سلیمی می داند که آمریکا، اسرائیل، سازمان منافقین، کومله ها و هیچ دشمن دیگری دلش به حال زنان این سرزمین نسوخته و هدف همه ی این دشمنان در اتحادشان تقسیم ایران بین خودشان است.

آنهایی که با تحریم ظالمانه باعث مرگ هزاران کودک مبتلا به بیماری پروانه ای در ایران شدند، منافقینی که۱۲هزار ایرانی بی گناه را ترور کردند، کشورهایی که از زن فاحشه هم مالیات می گیرند، آنان که شکم زن حامله را شکافتند و با جنینش توپ بازی کردند، همه و همه امروز مدافع مرگ یک دختر در سرزمین دشمنانشان شدند!!
در حالی که دفاع از اغتشاشگران و پوشش خبری از سراسر شبکه های ماهواره ایشان پخش میشد، زنان و کودکان یمنی مستقیم یا غیر مستقیم توسط همین ها به آغوش خاک می روند.

دشمن ناحق و باطل است چه کسانی پازل دشمن را کامل می‌کنند؟ چه کسانی در زمین دشمن بازی میکنند؟ آیا اگر به صرف سلبریتی بودن از این افراد بگذریم امنیت جامعه را در آینده می توانیم تضمین کنیم!؟

آیا دشمن به بهانه های مختلف دیگر در ایران آشوب و جنگ داخلی به راه نمی اندازد؟ آیا اقتصاد، امنیت و آسایش مردم سلب نمی‌شود؟

آنها که خود را دلسوز مردم می دانند اگر به جای اینکه با دشمن مخرج یا صورت مشترک پیدا کنند همین انرژی را صرف تبلیغات مناسب برای رونق گردشگری یا سرمایه گذاری خارجی صرف می‌کردند چه بسا اکثر مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه تاکنون رفع شده بود.

عده ای پا را از این فراتر گذاشته و معترض دفاع نیروی نظامی از خودشان و کشورشان شدند، انتظارشان آن است که ایران عزیز را خواسته یا ناخواسته، دانسته یا ندانسته ویران کنند و بنشینیم و به احترام نفهمی آنان سکوت کنیم و مدافعان امنیت را پرپرکنند و دخالت نکنیم.

ما مردم ایران و افراد حاضر در قیام مردمی علیه اغتشاشگران، خواستار محاکمه تمام سلبریتی های خائن و تحریک کنندگان به آشوب و تمامی اغتشاشگران هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار