مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جدید در استان خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در ۱۲ هزار و مدرسه و در قالب ۴۶ هزار کلاس درس سال تحصیلی خود را همزمان با سایر همسلان خود در سراسر کشور آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 24 September 2022

مسعود حمیدی نژاد در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان که امروز (۲ مهرماه) در دبیرستان پسرانه شاهد شیخ انصاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین رسالت آموزش و پرورش کشور تربیت دانش ‌آموزان گام دومی، در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی است و این مهم نیز تنها از طریق معلمان تحولی محقق می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نیروی انسانی نقطه تحول در آموزش و پرورش است زیرا بدون حضور اثربخش معلمان در بستر فعالیت‌های تربیتی، تحقق حیات طیبه بر تراز سند تحول بنیادین امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امروز شاهد حضور دانش آموزان در مدارس هستیم، گفت: در سال تحصیلی جدید در استان خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در ۱۲ هزار و مدرسه و در قالب ۴۶ هزار کلاس درس سال تحصیلی خود را همزمان با سایر همسلان خود در سراسر کشور آغاز می‌کنند و از این تعداد ۱۱۳ هزار دانش آموز کلاس اولی داریم.

وی افزود: حدود ۷۰ هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت این دانش آموزان را بر عهده خواهند گرفت و حدود ۹ هزار کد مدرسه دولتی و در مجموع ۱۲ هزار کد مدرسه در سطح استان خوزستان وجود دارد. امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش همکاران، شاهد روند رو به رشدی در تعلیم و تربیت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار