اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی خوزستان در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آشوب ، ناامنی و حرکات هنجارشکن اخیر راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 23 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا در راهپیمایی امروز اهواز که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مصلای امام خمینی اهواز تا چهار راه آبادان برگزار شد ، شرکت کنندگان با سردادن شعار "مرگ بر فتنه گر آشوبگر " ،"فتنه گر فتنه گر ننگت باد ، آشوبگر آشوبگر مرگت باد" هرگونه آشوب و فتنه را محکوم کردند .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در اهواز خشم و انزجار خود را نسبت به حرکات اغتشاشگرانه سودجویان طی روزهای اخیر، اهانت به مقدسات و ارزش های دینی اعلام داشتند.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه ای در محکومیت حرکت اخیر فتنه گران و هتاکان به مقدسات قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: امروز همه شاهدند که با عزم و اراده ای جهادی و انقلابی و اِعمال سیاست های مدبرانه داخلی و خارجی نظام اسلامی ، دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام مانده و برای  نیل به اهداف پلیدشان به هر حرکت شومی دست می زنند.
بدخواهان نظام و دشمنان خارجی ، گمان کرده اند خواهند توانست با ایجاد فتنه و آشوب داخلی ، حرکت بالنده و پیش رونده انقلاب الهی را سد کرده ، حال آنکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه  از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تمام فتنه های مذبوحانه آنان با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار روز افزونش ، همچنان به راه نورانی خود ادامه می دهد.

آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد ، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است .

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز اهواز همچنین حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال وامنیت ، نیروی انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

راهپیمایان همچنین از قوه قضاییه خواستند در اولین فرصت ممکن در اقدامی سریع و انقلابی به جرائم اغتشاشگران و آشوبگران رسیدگی و با مجرمان این حوادث اخیر برخورد قاطع قانونی نموده و نتایج رسیدگی خود را در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی برساند.

همچنین به جوانان و نوجوانان توصیه شده همچون گذشته با شناخت حق و ملاک های آن و دریافت روایت های صحیح و معتبر از رسانه های رسمی کشور ، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است : ما حاضران در تظاهرات امروز ، ضمن توصیه به فریب خوردگان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته اند، اعلام می کنیم به سرعت صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده، مزدور و مرتبط با سفارتخانه ها و سازمان های جاسوسی کشورهای بیگانه جداکرده و از مسئولان کشور می خواهیم عناصر اصلی این رفتارهای شنیع را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

راهپیمایان در اهواز همچنین اعلام داشتند تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت (ع) و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهنده راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.

راهپیمایی بزرگ مردمی علیه اقدامات اخیر اغتشاشگران ساعت ۱۷ فردا شنبه از میدان شهدای اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا در دزفول و آبادان نیز اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت فتنه اخیر دست به راهپیمایی زدند.

برچسب ها: آشوب ، خوزستان ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار