کد خبر: ۱۰۶۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 20 September 2022

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی تاریخ ایران اسلامی است که با هویت ملی ما گره خورده است دورانی پر از حماسه سازی، غیرت، ایثار و جان باختن برای حفظ آب و خاک این مرزبوم است.

دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌های ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. دارای پیامد‌ها و دستاورد‌های ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های مختلف دارد، دشمن بعثی جنگی نابرابر علیه ایران آغاز کرد و از جنوب کشور برای اشغال کشور به خرمشهر و آبادان حمله کرد.

دفاع مقدس سبب افزایش اتحاد هرچه بیشتر گروه‌های مختلف شد جوانان و نوجوانان از دورافتاده‌ترین روستا‌ها و شهر‌های کشور برای اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صف شدند، دفاع از کشور را بر هر کاری مقدم دانستند.

اهفته گرامیداشت دفاع مقدس یاد آور خون‌های مردان و زنان ایرانی است که پای درخت انقلاب ریخته شد تا کشور عزیز ما بتواند به پیشتر فت و آبادانی خود با قدرت ادامه داهد به همین منظور بیش از ۳۰۰۰ هزار برنامه امسال در استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس انجام خواهد شد.

هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ریشه در اعتقادات و باور قلبی مردم به کشور بوده است و ادامه دارد، رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و اجازه ندادند در طول ۸ سال جنگ نابرابر حتی یک وجب از خاک میهن عزیما به دست دشمن بیوفتد.

روزنامه هما خوزستان یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی را گرامی میدارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار