نمایندگان خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف رقبای خود می روند.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 19 August 2022

روز دوم از هفته دوم لیگ برتر امروز ۲۸ مردادماه برگزار می شود که تیم نفت از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان هوادار است و تیم های فولاد و نفت نیز از ساعت ۲۰:۳۰ در تهران و آبادان رو در روی پرسپولیس و آلومینیوم قرار می گیرند.

هوادار - نفت مسجدسلیمان

شاگردان مهاجری و الهامی با برد در هفته اول به بازی در ایستگاه دوم رسیده اند، دیداری که برد در آن می تواند شرایط روحی دو تیم را برای ادامه مسیر بهتر کند. نفت برای این فصل تغییرات بسیاری در ترکیب خود داشته است و بر این اساس نیز مهاجری معتقد است که این مساله هماهنگی تیمش را سخت می کند. ضمن این که سرمربی نفت تاکید داشته اگر شاگردانش تمرکز نداشته باشند، مقابل هوادار تنیبه خواهند شد.

پرسپولیس - فولاد

دو تیم از مدعیان لیگ بیست و دوم امروز در آزادی تهران به مصاف هم می روند. تیم هایی که با خریدهای بسیار خود می توانند بازی دیدنی و تماشایی به نمایش بگذارند. فولاد و پرسپولیس آخریم بار در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در سوپر جام به مصاف هم رفتند. بازی که با برد شاگردان نکونام همراه بود. در بازی امروز که تقابل ستاره ها با هم است، باید دید فولاد و پرسپولیس که در هفته اول تن به تساوی دادند، کدام یک می توانند به اولین برد خود در فصل جاری برسند یا بازی محتاط دو تیم، تساوی دیگری را رقم می زند.

نفت آبادان - آلومینیوم اراک

نفت آبادان با تساوی از بازی فولاد به دیدار با تیم اراکی رسیده است. دیداری که پرکاس سرمربی نفت عنوان کرده سیستم بازی اش با بازی قبلی متفاوت خواهد بود و هجومی پا به میدان می گذارند تا شاید به اولین برد دست پیدا کنند. البته از آن جا که آلومینیوم نیز در بازی اول طعم شکست را چشیده مطمئنا برای جبران وارد بازی می شود و همین می تواند در دیدنی تر شدن این دیدار تاثیر زیادی داشته باشد.

این بازی به دلیل این که ورزشگاه تختی آبادان در حال بازسازی است، بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار