معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: برای واحدهای راکد و نیمه فعال می توان از ظرفیت ستاد تسهیل استفاده کرد و با در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات می توانیم این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 18 August 2022

آقارضا فتوحی در مراسم انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند که امروز ۲۷مردادماه در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین فاکتور توسعه شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر این است که باید سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت شهرک های صنعتی آماری از وضعیت شرکت های فعال و راکد در این دو شهر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اگر سرمایه گذاران را دعوت می کنیم باید امنیت سرمایه گذاران را تامین کنیم تا آن ها بتوانند با آرامش خاطر از سرمایه ای که آورده اند کار کنند.

فتوحی عنوان کرد: برای این کار باید منابعی تدارک دیده شود تا امنیت بیشتری در شهرک های صنعتی برقرار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: منابعی باید از سطح کشور به شهرک های صنعتی استان اختصاص داده شود تا بتوان در بحث های زیرساختی شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر هزینه کرد.

وی افزود: برای رونق شهرک های صنعتی در شهرهای آبادان و خرمشهر باید بحث نوسازی تصفیه خانه های فاضلاب شهرک های صنعتی این دو شهر مورد توجه جدی قرار بگیرد و در این زمینه هزینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: باید منابع مورد نیاز این تصفیه خانه ها پایدار شوند تا متقاضیان انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری داشته باشند.

فتوحی با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: برای واحدهای راکد و نیمه فعال می توان از ظرفیت ستاد تسهیل استفاده کرد و با در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات می توانیم این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار