مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تازمانی که زیرساخت ها آماده نباشد سرمایه گذار به آبادان و خرمشهر نخواهد آمد، گفت: باید توجه ویژه به زیرساخت های این دو شهر شود تا شاهد جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در منطقه آزاد اروند باشیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 18 August 2022

محمدرضا اسکندری در مراسم انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند که امروز ۲۷مردادماه در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مردم انتظار دارند دولت بهتر به مسایل‌شان توجه کند و طرح ها و برنامه هایی که دولت برای آبادان و خرمشهر دارد بهتر اجرایی شود و این انتظار به حقی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شرایط اقتصادی و تخصیص اعتبارات افزود: اگر اعتبارات مورد نیاز طرح ها تامین شوند قطعا اجرای طرح ها و پروژه ها با سرعت بهتری انجام می شود و شاهد حل مشکلات خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: خوزستان از نظر درصد بیکاری در رتبه دوم و سوم کشور قرار دارد و شایسته نیست که این حجم از بیکاری در استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر وجود داشته باشد و باید برای حل این مشکلات تلاش کرد.

اسکندری عنوان کرد: سرمایه گذار تا زمانی که زیرساخت ها آماده نباشد به آبادان و خرمشهر نخواهد آمد. باید توجه ویژه به زیرساخت های این دو شهر شود تا شاهد جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در منطقه آزاد اروند باشیم.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها باید بخش های زیادی در سطح ملی، استانی و منطقه آزاد تلاش کنند تا شاهد حل این مشکلات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار