مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: رویکرد ما به جای احداث شهرک های صنعتی جدید، توسعه شهرک های صنعتی فعلی است.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 18 August 2022

علی مهدی پور در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی آبادان که امروز ۲۷مردادماه با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش ها انجام می شود تا پروژه بهسازی معابر شهرک صنعتی شماره یک آبادان تا پایان سال به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۳۵درصد است، افزد: تلاش خواهیم کرد با سرمایه گذاری که در این طرح انجام می شود و همچنین با نظارت دقیق شاهد سرعت بخشی به اجرای این طرح باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آبادان ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز است اما باید اصلاح فرآیند آن انجام شود.

مهدی پور ادامه داد: حدود ۲۰ سال است که این تصفیه خانه در حال فعالیت است و باید با هزینه ای که انجام می شود اصلاح فرآیند در آن صورت بگیرد.

وی افزود: اصلاح شبکه های فاضلاب و تصفیه خانه در شهرک صنعتی شماره یک آبادان به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: اگر بخواهیم شهرک های صنعتی جدید ایجاد کنیم هزینه های زیادی داریم اما باید شهرک هایی که در شهرهای آبادان و خرمشهر وجود دارد توسعه یابند.

مهدی پور در پایان گفت: رویکرد ما به جای احداث شهرک های صنعتی جدید، توسعه شهرک های صنعتی فعلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار