استاندار خوزستان خواستار تلاش فرمانداران این استان در راستای اشتغالزایی جوانان شد و گفت: کارگروه اشتغال با اولویت رسیدگی به مشکلات جوانان در فرمانداری‌ها فعال شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 15 August 2022

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز دوشنبه در نشست فرمانداران استان خوزستان با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی را برای ازدواج جوانان در نظر گرفته تاکید کرد: فرمانداران در راستای اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند چون توجه به موضوع اشتغال و مسکن باعث فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران حل مشکل واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: بحث دانش بنیان اهمیت ویژه‌ای دارد و از این رو واحدهای تولیدی باید به سمت استفاده از دانش بنیان شدن پیش بروند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تسهیلاتی که برای اشتغال خرد در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرند، فرصتی است که باید از آن استفاده کرد.

خلیلیان با بیان اینکه مسکن در اولویت کاری فرمانداران باشد، تصریح کرد: موضوع مسکن می‌تواند موتور محرکه اقتصاد باشد؛ همچنین کارگروه اشتغال با اولویت رسیدگی به مشکلات جوانان در فرمانداری‌ها فعال شود.

استاندار خوزستان افزود: فرمانداران اجازه انفعال در دستگاه‌ها را ندهند و حتماً در زمینه تحرک بخشی و پویایی ادارات کار شود.

وی گفت: ایجاد اشتغال، مسکن، فعالیت دستگاه‌ها و صنعت در شهرستان‌ها شاخص ارزیابی فرمانداران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار