فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج)خوزستان:
سردار شاهوارپور با بیان اینکه دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ايران بود گفت: ما تا ابد و تا زمانی كه چرخه توسعه و پيشرفت ادامه دارد، بايد قدردان خدمات گذشتگان باشيم.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 15 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک خوزستان:از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ٢٣ مرداد) با حضور در اردوگاه امام خمينى(ره)، با فراگيران دوره تربيتى تشكيلاتى خط امام (ره) بسيج دانشجويى خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در این دیدار با بيان اينكه ۴۴ سال پيش، انقلاب برای نهادينه كردن توسعه با همت جوانان ما و پيروى از خط امام راحل در كشور به وقوع پيوست اظهار کرد: دانشجويان ما بايد در جهت باروری علم، توسعه و پيشرفت تلاش كنند.

وى افزود: امروزه دشمن قصد نابودی ما را دارد؛ در دنيا يکبار انقلاب اتفاق می‌افتد و پس از آن همه انرژی‌ها و توانایی‌های يک ملت صرف حركت به سوی توسعه پايدار می‌شود.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: دشمن، اگر جنجال و فضاسازی می‌کند به هيچ عنوان قصد كمک به جوانان ما را ندارد؛ بلكه قصد آنان نابود كردن هستی ما است.

وی تصریح کرد: در اين ۴۴ سالی كه از نظام اسلامی ما می‌گذرد، دشمن، هم در صحنه داخلی و هم خارجی در تلاش برای برخورد و نابودی ما بوده است.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: دفاع مقدس بخشی از تاريخ پرافتخار ملت ايران است و دانشجوی ما بايد نسبت به اين مقطع تاريخی اطلاع و آگاهی داشته باشد و به نوعی حوادث گذشته را به ياد آورد.

وی خاطر نشان کرد: ما دوره بسيار سختی در طول هشت سال جنگ تحميلی پشت سر گذاشتيم كه هم دوره نااميدی و هم اميدواری ما بوده است.

سردار شاهوارپور اذعان کرد: از اينكه دشمن با همه توان خود وارد شده بود تا هستی ما را از بين ببرد و ما را در اسارت تاريخی خود قرار دهد، نا اميدمان می‌کرد؛ اما اميدی به دست توانمند آحاد ملت ما در دل مردم و آيندگان كاشته شد كه در نتيجه آن موفق شديم تجاوز و تجاوزگری را از مملکت مان پاک كنيم.

وی با اشاره به حضور دانشجويان در هشت سال جنگ تحميلی ادامه داد: حضور دانشجويان در دفاع مقدس باعث شد در ميان اقشار مختلف مردم يک حركت اميدوارانه ايجاد شود تا بتوانيم به پشتوانه همين مردم بر دشمنی كه طی اظهارات صريح و روشن گفته بود ما آمده‌ايم كه بمانيم، با رشادت‌ها و ایثارگری های جوانان اين مملكت فائق آييم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان بيان كرد: دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ايران بوده و ما تا ابد و تا زمانی كه چرخه توسعه و پيشرفت ادامه دارد، بايد قدردان خدمات گذشتگان باشيم و آنها را عزيز بداريم.

وى در پایان خطاب به شركت كنندگان دوره یاد آور شد: اين فرصت را غنيمت بشماريد و نهايت استفاده رو ببريد تا در جهت حفظ آرمان‌های امام و كار تشكيلاتی ثابت قدم باشيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار