کد خبر: ۱۰۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ 14 August 2022

استقلال ملاثانی به دلیل بی تفاوتی های برخی مسئولان استانی و فرصت طلبی برخی افراد در حال نابودی است.
وقتی نام خوزستان به گوش می رسد ناخداگاه مشکلات و معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تبعیض و بیکاری در ذهن مردم متصور می شود اما جدیدا بخش ورزشی هم به مشکلات خوزستان اضافه شده است.
تیمی مثل استقلال ملاثانی که ریشه طولانی در تار و پود مردم شهرستان باوی استان خوزستان دارد جدیدا به دلیل بی تفاوتی های برخی مسئولان استانی و فرصت طلبی برخی افراد در حال نابودی است.
این تیم که توانسته بود سنگ صبور مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان باوی با انبوهی از مشکلات باشد، امروز در حال تبعید و تغییر نام است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی درباره مطرح شدن تغییر نام تیم فوتبال استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان، گفت: انتظار ما از آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان این است، همان طور که مدیرکل سابق به خاطر مردم ملاثانی ایستادگی کرد و نگذاشت استقلال از شهر ملاثانی خارج شود، او هم طرف حق را بگیرد و نگذارد نام استقلال ملاثانی تغییر کند.
عبدالرضا حمیدی ادامه داد : همان طور که همه می دانند استقلال ملاثانی با مشقت فراوان طی چند سال توانسته است روی پای خود بایستد و تمام هزینه های آن را مسئولان استان و شهرستان ملاثانی و برخی افراد ورزشی خیر و علاقه مند به تیم پرداخت کرده اند؛ تیم استقلال ملاثانی واقعاً حامی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: اما برخی افراد سودجو و دلال که همه مردم نیز کار این آقایان را می دانند، اکنون به دنبال کارهای دیگری هستند. آیا کسی می پذیرد تیمی که سال ها هزینه آن توسط مردم و مسئولان پرداخت شده، امتیازش از همین مردم گرفته شود و تغییر نام دهد؟ در حالی که تنها تفریح مردم شهرستان باوی به ویژه ملاثانی، همین ورزش و تیم استقلال ملاثانی است. آیا درست که این تیم شرایط دیگری پیدا کند؟ هر چند مطمئنم که مسئولان خوزستانی اجازه چنین کاری را نمی دهند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی گفت: حتی سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز نیز عنوان کرد که استقلال ملاثانی خط قرمز ما است و اجازه نمی دهیم این امتیاز از شهر ملاثانی گرفته شود و حتی قرار شد این مشکل به نوعی حل شود و امتیاز برای شهر بماند و حتی شورای تأمین شهرستان هم عنوان کرد مالکیت تیم برای هر کسی هم که باشد اجازه خروج امتیاز از این شهر را نمی دهیم. اکنون تمام مسئولان در تلاش هستند که استقلال ملاثانی با همین نام به کار خود ادامه دهد تا مشکلات موجود حل شود.

وی افزود: تیم استقلال ملاثانی با عملکردی که فصل گذشته داشت اکنون به یک برند تبدیل شده است و مردم شهر باوی و حتی تماشاگران خوزستانی عاشق این تیم هستند زیرا همه مظلومیت و نداری این تیم را می دانند. ضمن اینکه این تیم با بازیکنان بومی در لیگ یک شرکت می کند و آیا سزاوار است که حق این مردم و جوانان ضایع شود؟

حمیدی در پایان بیان کرد: به هر حال نمی شود این مردم و مسئولان هزینه های تیم را پرداخت کرده باشند و بعد لذت تیم را فرد دیگری ببرد. انتظار ما این است که همه کمک دهند تا استقلال ملاثانی پابرجا بماند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، استقلال ملاثانی حدود ۱۵ سال در لیگ های ۳ ، ۲ و ۱ کشور با هزینه مردم و دلسوزان شهرستان و استان فعالیت کرده و نباید امتیاز و حتی اسم این تیم محبوب از مردم این شهرستان گرفته شود و به شهر یا استان دیگری منتقل گردد که این موضوع ظلم بزرگی در حق مردم شهرستان باوی محسوب می شود.

متاسفانه خبرها حاکی از آن است که علیرغم مصوبه شورای تامین شهرستان و قول مساعد مسئولان استانداری خوزستان مبنی بر جلوگیری از تغییر نام و انتقال امتیاز تیم همچنان عده ای در تلاش هستند، اول تیم استقلال ملاثانی را تغییر نام داده و بعد امتیاز آن را به شهر دیگری انتقال دهند.

در پایان از استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس استان و مدیرکل ورزش و جوانان انتظار می رود اجازه اتفاقات ناخوشایند تغییر نام و انتقال امتیاز تیم استقلال ملاثانی را ندهند و امید مردم را ناامید نکنند.

منبع؛ روزنامه نسیم خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار