مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با پیش بینی ورود ۱۱۰ هزار دانش آموز خوزستانی به پایه اول ابتدایی گفت: برقرای عدالت آموزشی و تحقق تعلیم و تربیت تحولی، مهمترین هدف اجرای طرح پژوه مهر در آموزش و پرورش خوزستان است‌.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 14 August 2022

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان افزود:پیش بینی آموزش و پرورش ورود ۱۱۰ هزار دانش آموز به پایه اول ابتدایی در مدارس استان است؛ البته تاکنون بالغ بر ۹۳ هزار و ۷۸۰ دانش آموز در مدارس استان ثبت نام شده‌اند و از این تعداد ۶۰ هزار نفر موفق به سپری کردن فرآیند سنجش سلامت شده‌اند.

وی گفت: پروژه مهر یکی از طرح های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است که در راستای آماده سازی مدارس و همچنین ساماندهی نیروی انسانی و نیز آگاه سازی خانواده ها در ارتباط با برنامه‌های آموزش و پرورش هر ساله از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت سایر دستگاه ها در بحث حمایت از آموزش و پرورش استان در حوزه بازگشایی مدارس بیان کرد: یکی از راهبردهای آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت عملکردی دستگاه‌های هم راستا در حوزه فرهنگی در کمک به آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: “تبسم مهر، کار جهادی و عدالت آموزشی” به عنوان شعار امسال طرح پروژه مهر در خوزستان تعیین شده است و مهمترین راهبرد در راستای اجرایی شدن این شعار تلاش برای تحقق نصیب برابر آموزشی بر مدار سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خوزستان است‌.

حمیدی نژاد با اشاره به اجرایی شدن طرح مدرسه تابستان در مدارس خوزستان گفت: حدود ۶۰ هزار دانش آموز ابتدایی در مدارس ابتدایی که دارای افت تحصیلی هستند زیرپوشش آموزش های تابستانه قرار دارند و البته انتظار ما استقبال بیشتر خانواده‌ها از این طرح رایگان در خوزستان است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار