کد خبر: ۱۰۶۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ 12 August 2022
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، نوزدهم مردادماه ۱۴۰۱ کاروان زیارتی راهیان نور حوزه بسیج کارگری سرلشکر شهید دکتر مجید بقایی فولاد خوزستان با حضور ۱۲۰ تن از بسیجیان به مناطق زیارتی غرب کشور اعزام شدند.
 
مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید سرلشکر دکتر مجید بقایی فولاد خوزستان هدف از اعزام را آشنایی هرچه بیشتر با ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: به فرمونده مقام معظم رهبری: امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست. دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد رقم خوردن صحنه‌هایی بود که در آن ایثار، فداکاری و گذشت موج می‌زد. 
 
وی در ادامه گفت: به منظور آشنایی بیشتر و درک بهتر رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌ی غرب کشور، تصمیم گرفته شد بسیجیان حوزه شهید بقایی را به این مناطق اعزام کرده تا با حضور در  یادمان‌ها، که گویای رشادت‌ و حماسه‌آفرینی رزمندگان و پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع از کشور در مقابل نیرو‌های متجاوز بعثی و نیرو‌های ضد انقلاب هستند، درک عمیق‌تری از سال‌های جنگ پیدا کنند.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، پیش از حرکت، کاروان پس از قرائت زیارت عاشورا در مسجد حضرت رسول اکرم (ص)، با راه‌اندازی دسته‌ی عزاداری امام حسین( ع) به سمت یادمان شهدای گمنام فولاد خوزستان حرکت کردند و با قرائت فاتحه به مقام‌ شامخ شهدا ادای احترام کردند.
 
گفتنی است؛ اردوی زیارتی راهیان نور حوزه بسیج شهید بقایی از نوزدهم مردادماه ۱۴۰۱ به مدت چهار روز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار