رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به اقدام های شهرداری اهواز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر گفت: علاوه بر تامین ۶۵ دستگاه اتوبوس در یکسال گذشته، شهرداری اهواز از طریق اوراق مشارکت خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر را نیز در دستور کار دارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 10 August 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیاوش محمودی روز چهارشنبه در شصت و ششمین جلسه رسمی در صحن علنی شورای شهر اهواز، تکمیل طرح های نیمه تمام را اولویت این شورا دانست و افزود: به جز یک طرح پیرامون دفع آب های سطحی هیچ طرح جدید در دوره جدید کلنگ زنی نشده است.

وی با اشاره به طرح هر هفته یک افتتاح در این شهر گفت: ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی، زیرساختی در قالب هر هفته یک طرح در اهواز تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد که تا کنون طرح های متعدد در ۱۲ هفته گذشته به بهره برداری رسیده است.

رییس شورای شهر اهواز گفت: خوزستان استانی راهبردی و از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ظرفیت های مهمی دارد و این موجب شده تا این استان مورد طمع دشمنان باشد که حضور سپاه همواره موجب امنیت آفرینی در خوزستان بوده است.

وی امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح و پاسداران سرافراز اسلام دانست و ادامه داد: سپاه علاوه بر اینکه در حوزه های نظامی و امنیتی حضور فعال دارد در بخش های اجتماعی و در تمام بحران ها وحوادث غیرمترقبه از جمله سیل و کرونا نق موثر داشته است.

محمودی با تقدیر از نقش آفرینی سپاه در بخش های مختلف گفت: امروز سپاه در خط مقدم اشتغال زایی در خوزستان قرار دارد که همه وظیفه داریم از تلاش های سردار شاهوار و پاسداران استان تقدیر و تشکر کنیم.

وی، اعضای ششمین دوره شورای شهر اهواز را یک تیم متحد و منسجم دانست و گفت: بین شورا و شهرداری اهواز وفاق، همدلی و همراهی وجود دارد و این اتحاد منشاء خیر برای توسعه اهواز است.

رییس شورای شهر اهواز، دو دستگی و تفرقه را دلیل اصلی عقب ماندگی های اهواز دانست و گفت: اعضای شورای شهر اهواز هدفی جز خدمت به مردم ندارند و همه اعضای این شورا هم قسم شده اند تا تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

محمودی با بیان اینکه مسیر توسعه اهواز در حال هموار شدن است و مشکلات موجود یک به یک در حال مرتفع شدن است، گفت: سال دوم فعالیت شورای شهر اهواز سال به ثمر رسیدن برنامه های مدیریت شهری است.

رییس شورای شهر اهواز هم افزایی میان دستگاه های خدمات رسان در شهر را کلید برون رفت از مشکلات اهواز دانست و گفت: ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها مختلف در اهواز گره گشای بسیاری از مشکلات اهواز است.

وی حمایت سپاه پاسداران از مدیریت شهری اهواز برای حل مشکلات این شهر را مورد تقدیر قرار داد و ادامه داد: ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در طرح های سازندگی اهواز با عنایت و حمایت فرمانده سپاه ولی عصر(عج) موجب تحول در حل مشکلات این شهر شده است.

وی با تبریک انتخاب سردار شاهوار فرمانده سپاه ولی عصر(عج) به عنوان فرمانده برگزیده سپاه گفت: هدف از این جلسه تقدیر از زحمات و تلاش های صادقانه و مجاهدانه فرمانده سپاه ولی عصر و پاسداران جان بر کف استان است.

محمودی با بیان اینکه بنده افتخار می کنم که یک بسیجی هستم ادامه داد: سردار شاهوارپور از جمله افتخارات خوزستان و کشور است.

در این نشست از تلاش های سردار شاهوارپور و سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تجلیل شد.

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و سردار شاهوارپور فرمانده این یگان در ارزیابی کلی سالیانه ستاد کل نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، در جشنواره مالک اشتر به عنوان رتبه نخست کشور و فرمانده برتر سپاه انتخاب شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور بیش از ۱۳ سال مسوولیت فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان را به عهده داشته است.

برچسب ها: اتوبوس ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار