فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروزه دشمن مترصد است تا بتواند با فرصت های ایجاد شده در حوزه های مختلف، ضربه اصلی خود در حوزه ایجاد نا امنی وارد کند که با اشراف دستگاه های امنیتی و انتظامی در سطح خوزستان همه در حال تلاش هستند تا توطئه های دشمن خنثی شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 10 August 2022

سردار حسن شاهوار پور در نشست اعضای شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (۱۹ مردادماه) برگزار شد، با تاکید بر هم اندیشی برای حل مشکلات اهواز اظهار کرد: امروزه در همه کشورها با آرای مردم در مقاطع مختلف با برنامه های پیش بینی شده توسط حاکمیت، افرادی برای مناصب مختلف انتخاب می شوند و افتخار داریم در نظام جمهوری اسلامی انتخابات بدون یک روز جابه‌جایی و بر اساس تصمیم حاکمیت برگزار می شود که این وضعیت نعمت و دستاورد بزرگی است که با خون پاک شهیدان حاصل شده و باید از این دستاورد حراست شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نگاه مجموعه نیروهای مسلح و اصل حاکمیت این است که قوانین متقن مصوب مجلس شورای اسلامی که به تایید شورای نگهبان رسیده، در کشور اجرا شوند که یکی از این قوانین نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت‌شان است و باید در دنیا مباهات کنیم که جمهوری اسلامی کشور مردم سالاری است؛ صیانت از این امر بسیار مهم است و خود را مکلف بر صیانت از این موضوع می‌دانیم.  

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در برخی کشورها شاید رای گیری شود و با یک کودتا همه چیز بر باد می رود اما نظام جمهوری اسلامی تا حدی استحکام دارد که اگر از درون توطئه ای مانند فتنه ۸۸ ایجاد شود و بخواهند نظام را وادار کنند مدتی انتخابات را کنار بگذارد و رای گیری نشود، باز هم  نظام و نیروهای مسلح اصرار دارند به هر قیمتی باید از رای مردم صیانت کنند. 

شاهورپور با اشاره به حمایت و اعلام آمادگی سپاه برای کمک به مدیریت شهری بیان کرد: متولیان امری که برای خدمت آمده اند اما خدایی نکرده در بین راه خلاف موضوع ثابت شود و اگر احساس شود این گونه نیستند، حاکمیت ورود می کند و وضعیت را مدیریت می کند.

وی تصریح کرد: خوزستان استان بسیار حساسی است و درگیر تهدیدات ترکیبی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هستیم. دشمنان شبانه روز در حال توطئه و درصدد هستند موضوعات مختلفی رقم بخورد و اولین تلاش دشمن برای ناکارآمدن شدن نظام در همه حوزه ها است بنابراین باید کارآمدی نظام را به رخ دشمن بکشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: آنچه اهمیت دارد رفتن به سراغ کارهای بر زمین مانده است زیرا در میدان جنگ با دشمن هستیم و اگر کاری بر زمین بماند موجب خوشحالی دشمن می شود.

شاهوارپور با اشاره به خشکسالی در حوزه تالاب هورالعظیم و انجام اقدامات خوب و زیاد برای رفع مشکلات ناشی از این مساله، بیان کرد: در بخش شرق خوزستان سیل رخ داد و خسارات زیادی بر جای گذاشت؛ چشم امید مردم به انجام کار توسط مسئولان است بنابراین باید دشمن در زمینه ناکارآمدی نظام نا امید کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامیدی مردم، افزود: امروز در فضای مجازی و رسانه  ای در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و سعی می کنند نارسایی کوچک را بزرگ کنند. باید با انعکاس تلاش ها و کارهای خوب نظام، مردم را امیدوار کرد. دشمن در تلاش است که بین مردم و مسئولان اختلاف و شکاف ایجاد کند که این مساله منجر به نا امیدی مردم می شود و در نتیجه نگرانی ها و استرس ها و مسائل دیگر رخ می‌دهد.

شاهوارپور بیان کرد: دشمن در تلاش است بین اقشار مختلف مردم اختلاف ایجاد کند در حالی که مردم یکپارچه هستند و  در کنار هم  بوده و خواهند بود. همه در یک کشتی زندگی می کنیم و همه باید کمک کنند تا کشتی به مقصد برسد.

وی افزود: از همه مهم تر دشمنان در تلاش برای ایجاد نا امنی هستند؛ ایجاد نا امنی از یک تهدید جنگ هشت ساله شروع شد که دیدیم این همه خرابی و شهید بر جای گذاشت اما مردان بزرگی از سراسر کشور همچون سردار علی هاشمی و علم الهدی جلوی دشمن ایستادند و دشمن را ناکام کردند. امروزه دشمن مترصد است تا بتواند با فرصت های ایجاد شده در حوزه های مختلف، ضربه اصلی خود در حوزه ایجاد نا امنی وارد کند که با اشراف دستگاه های امنیتی و انتظامی در سطح خوزستان همه در حال تلاش هستند تا توطئه های دشمن خنثی شود. البته همه چیز از جمله امنیت نسبی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در این ایام هیات های مذهبی تا دیر وقت فعالیت می کنند؛ بسیاری از مردم تنها به اصل مراسم توجه می کنند و به مسائل دیگر مانند امنیت مراسم، فعالیت حوزه خدمات شهری و دیگر خدمات توجه نمی کنند در حالی که مراسمات زیادی در این دمای بالا با کمترین مشکل برگزار شده است.

وی با اشاره به قول های داده شده به سپاه در خصوص جذب اعتباراتی در حوزه محرومیت زدایی بیان کرد: بخشی از موضوعات مدیریت شهری در حوزه تسهیل امور است که این کار در حال انجام است. در زمینه محرومیت زدایی نیز اقداماتی در حال انجام است و در حد بضاعت‌مان بدون چشم داشتی در کنار مدیریت شهری هستم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در مباحث زیرساختی و عمرانی مانند پارک ریحانه کار در حال انجام است و باید در پایان شهریورماه افتتاح شود. در زمینه کارهای فرهنگی نیز بررسی انجام مرحله دوم کنگره شهدا در حال انجام است و مقرر است سال آینده کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان در استان برگزار شود.

شاهوارپور ادامه داد: نام گذاری خیابان ها و به ویژه پروژه های تازه افتتاح شده به نام شهدا بخشی از مطالبات است. در پارک ریحانه باید المانی برای زنان مجاهد که در دفاع مقدس خدمات زیادی ارائه دادند و توقع دارند اما مظلوم مانده اند، مورد انتظار است.

وی با اشاره به نصب تصاویر شهدا در بلوارهای اصلی بیان کرد: در صورت امکان تابلوهای شهدا در سطح شهر اهواز افزایش یابند. همچنین انتظار می رود وضعیت اهواز به گونه ای شود که الگویی برای شهرهای دیگر شود نه اینکه بگویند به اصفهان بروید ببینید چه خبر است.

شاهوارپور تصریح کرد: شاید دشمن مدتی مردم را نگران کند اما به کوری چشم دشمنان مشکلات را حل می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار