مدیر مخابرات خوزستان از توسعه و ارتقاء شبکه ارتباطی در مناطق اهواز و هفت تپه و پایداری ارتباط در مناطق متاثر از سامانه بارشی مونسون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 03 August 2022

به گزارش ایرنا، رحیم فلاح زاده سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هدف توسعه و رفع نیازهای ارتباطی و پوشش حداکثری شبکه ارتباطی همراه و همچنین تقویت و رفع نقاط کور، سایت پر سرعت تلفن همراه از پروژه توسعه فاز ۸ پلاس ارتباطات سیار در  اهواز نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: بر این اساس تکنولوژی های نصب شده بر روی این سایت پر سرعت ۲G, ۳G و ۴G است.

فلاح زاده ادامه داد: با وارد مدار شدن این سایت پر سرعت، علاوه بر پایداری و تقویت شبکه و همچنین رفع نقاط کور، سرعت تبادل اطلاعات مشترکان دیتای شبکه تلفن همراه افزایش یافت.

وی ادامه داد: شبکه ارتباطات سیار با افزایش تکنولوژی به سایت ایستگاه راه آهن هفت تپه توسعه و ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: این تکنولوژی در منطقه هفت تپه خوزستان از توابع شهرستان شوش نیز نصب و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: با نصب و راه اندازی و ارتقای تکنولوژی این سایت ازپروژه فاز ۸ پلاس، ضمن توسعه و تقویت شبکه ارتباطی تلفن همراه، مشترکان در منطقه هفت تپه و مناطق اطراف از تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا برخوردار شدند.

پایداری ارتباطات در شرق و شمال شرق استان خوزستان

وی گفت: با شروع بارندگی، ارتباطات مخابراتی در شهرستان های ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و بهبهان پایدار و عادی است.

فلاح زاده اظهار داشت: در پی اطلاعیه و اخطارهای صادره از هواشناسی و مدیریت بحران استانداری، مخابرات منطقه خوزستان تیم های فنی و عملیاتی خود را در شهرستان های شرق و شمال شرق و ستاد به حالت آماده باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد:  با شروع بارندگی سامانه مونسون در شهرستان های ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و بهبهان شبکه ارتباطی تلفن ثابت، دیتا و همراه اول در این مناطق پایدار است و قطعی سایت به صورت موردی ناشی از قطعی شبکه برق وجود دارد که به محض نرمال شدن شبکه برق، مشکل آنها برطرف می شود.

سامانه بارشی مونسون از جمعه هفته گذشته در خوزستان فعال شد و تا فردا چهارشنبه در استان پایدار است.

برچسب ها: ارتباطات ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار