دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: جشنواره استانی پارالمپیک خراسان جنوبی از 18 تا 24 مهر ماه جاری با حضور 350 ورزشکار جانباز و معلول در بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۰۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 04 October 2015

حسن عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: توسعه، ترویج امید و فضای شادابی و نشاط در جامعه از اولویت‌های دولت است و ورزشکاران جانباز و معلول خراسان جنوبی تاکنون نقش پررنگی در عرصه‌های کشوری داشته‎اند.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به واسطه پذیرش تکلیف فرهنگی و اجتماعی در قبال جانبازان و معلولان مسئول هستند و باید فرصت بروز توانمندی پنهان قشر ورزشکار جانباز و معلول با استعداد بیشتر از گذشته فراهم شود.
دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی تصریح کرد: در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران هفته پارالمپیک از 18 تا 24 مهر نامگذاری شده و در این راستا برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در خراسان جنوبی برگزار خواهد می‎شود.
عزیزی با اشاره به مشارکت 21 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی در برگزاری هفته پارالمپیک یادآور شد: در این هفته جشنواره همگانی برای فراخوانی توانمندی‌های ناب جانبازان و معلولان، استعدادیابی، جوان گرایی، ترویج نشاط و شادابی و بسترسازی برای اشاعه فعالیت‎‌های اجتماعی برگزار می‌شود تا از این رهگذر بتوان زمینه بازگشت معلولان به جامعه را فراهم کرد.
وی از برگزاری جشنواره استانی هفته پارالمپیک خراسان جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره بیش از 350 ورزشکار جانباز و معلول شرکت دارند و از قهرمانان جانباز و معلول مسابقات ملی و بین‌المللی تجلیل می‌شود.
دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس استثنایی،برگزاری جلسه اختصاصی ویژه جانبازان، معلولان و قهرمانان ملی‌پوش برای اولویت‎گذاری و رفع مشکلات این گروه از ورزشکاران و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های هفته المپیک برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار