مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توزیع یک هزارو ۵۰۰ دستگاه کارتخوان، حدود نیمی از واحدهای نانوایی سراسر استان به شبکه هوشمند خرید نان متصل شدند.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 05 July 2022

امید جهان نژادیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد که حدود ٣٠ درصد از سهمیه آردی که توسط دولت بین واحدهای نانوایی توزیع می‌شد، از چرخه تولید و پخت نان خارج و به سمت پخت نان فانتزی، شیرینی فروش ها و قنادی‌ها و یا در مسیر مصرف غیر واقعی قرار می گرفت.

وی افزود: در طرح هوشمند سازی، زنجیره مصرف آرد از زمان خرید توسط نانوایان تا زمانی که نان در اختیار مردم قرار می‌گیرد در وزارت کشاورزی پایش و این موضوع مانع از هدر رفت نان و جلوگیری از عرضه آرد یارانه ای به صورت قاچاق خواهد شد.

جهان نژادیان با اعلام آمادگی و توزیع مناسب کارتخوان های هوشمند در سراسر استان توسط بانک سپه عنوان کرد: اقدامات بسیار خوب و پرشتابی در خصوص تجهیز و فراهم سازی زیرساخت خرید هوشمند نان ایجاد شده و در چند روز آینده با تمهیدات صورت گرفته کلیه نانوایان دارای کارتخوان های جدید می شوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به عدم تغییر نرخ نان با اجرای این طرح گفت: هیچگونه تغییری در نرخ نان ایجاد نشده و شهروندان می توانند بدون محدودیت نان مصرفی خانوار خود را از سراسر نانوایان استان با همان نرخ مصوب دولتی تهیه کنند.

برچسب ها: آرد ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار