معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان:
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به همکاری نکردن اکثر بانک‌ها در اعطای وام ازدواج و تسهیلات فرزندآوری گفت: اعطای تسهیلات فرزندآوری به بانک‌ها ابلاغ شده اما بانک‌ها طفره می‌روند.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 28 June 2022

پرویز امیری در خصوص خودداری بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج جوانان اظهار کرد: با وجود تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و همچنین ابلاغ سیاست‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، متاسفانه شاهد هستیم اکثر بانک‌ها به بهانه‌های نسبت به اعطای تسهیلات همکاری لازم را ندارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکثر بانک‌ها عنوان می‌کنند ضامنین باید حقوق‌بگیر همان بانک باشند. البته طرح موضوعات دیگری نیز گزارش شده که بر اساس بررسی‌های میدانی اکثر این موضوعات درست بوده است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در این راستا نامه‌های متعددی برای دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان ارسال شده اما در یک سال اخیر هیچ پاسخی در این خصوص دریافت نشده است.

امیری با تایید مشکل در دریافت تسهیلات فرزندآوری نیز تصریح کرد: اعطای تسهیلات فرزندآوری به بانک‌ها ابلاغ شده اما بانک‌ها طفره می‌روند و اداره امور شعب بانک‌ها نظارتی بر اعطای تسهیلات فرزندآوری ندارد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: با توجه به اینکه جوابی از سوی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها دریافت نکرده‌ایم نامه را به وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده‌ایم تا این مساله از تهران پیگیری شود.

برچسب ها: وام ازدواج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار