کد خبر: ۱۰۵۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 28 June 2022

سلام و عرض ادب

*خلاصه وار چند پاراگراف درباره مطبوعات ،خانه مطبوعات ،منفعت طلبی و سودجویی برخی ها از این خانه ،تقدیم میگردد….*


▪️اصولا کارکرد خانه مطبوعات در طول دوره های شکل گیری برای مطبوعات چه بوده است؟

▪️اسناسنامه خانه مطبوعات ایرادهای شکلی و یک جانبه ای دارد که نه تنها برای مطبوعات و اعضای آن، پنجره روشنی را باز نکرده بلکه استقلال انها را به بازی و سه قفله نموده است.

▪️البته رویه های سیاسی و منفعت طلبانه ی بدی از زمان تشکیل این خانه در خوزستان گذاشته شده و که متاسفانه تاکنون در بر همان پاشنه چرخیده و خواهد چرخید.

▪️باید گفت وقتی نگاه صرف سیاسی و منفعتی به خانه مطبوعات وجود داشته باشد دست اندرکارانی که طعم یکبار حضور در هیات مدیره را چشیده اند و مزه «سود فردی» ان زیر زبانشان رفته بقول معروف «ول کن ماجرا» نمیشوند و با هر ترفند ،حیله و مکری میخواهند که در هیات مدیره حضور داشته باشند تا به مقاصد «فردی»و نه «صنفی»برسند.

▪️براستی که ان قدر شان و منزلت خانه مطبوعات را پایین اورده اند که تنها دستاوردشان برگزاری مراسم نیم بند روزخبرنگار است که ان هم در پشت پرده این مراسم «آن کار دیگر»… می کنند.

▪️در کدام دوره میزان دریافتی تجمیعی از شرکت ها و ادارات برای برگزاری مراسم روز خبرنگار اعلام شده است ؟

▪️می شود یک نفر به این پرسش پاسخ دهد که« فرد یا افرادی که در چند دوره خانه مطبوعات با هر حیله،نارو و پشت پا زدن و خوب جلوه دادن خود در ظاهر و …. به ریاست خانه یا هیات مدیره رسیده اند چه اقدام صنفی برای اعضای خانه کرده اند جز استخدام خود یا سمت گرفتن و خرید دفاتر و خانه های متعدد و ماشین های مدل بالای خارجی و دریافت مجوزهای متعدد ….

▪️همکاران عزیز، سود و منفعت خانه را افراد پرده نشین برده و میبرند سیاه لشکر این افراد نباشید و با هر موج انها، خود را شریک بی سود انان نکنید.

▪️البته باید گفت علت کنار زدن امثال افشار پرویزی را باید از تاریکخانه های پرده نشین جستجو کرد چرا که تا حدودی آب در خوابگه مورچگان ریخت و نتیجه اش را دید.البته این شتری ست که کم کم در خانه افراد دیگر هم خواهد خوابید.فقط کمی صبر پیشه کنید تا هدف غایی این پرده نشینان مشعشع را به نظاره بنشینید.

▪️بگذار و بگذریم تا روزهای دگر، که سرگذشت و سرنوشت خانه مطبوعات خوزستان را از دوره شگل گیری تا به اکنون را بدون ملاحظه و سانسور خواهم نوشت تا سره از ناسره تمییز داده شود و چهره واقعی دغل بازان و بندبازان به ظاهر خوب ،مشخص گردد.

▪️من الله التوفیق
▪️محسن مرادی/ سردبیر روزنامه وحدت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار