نماینده‌ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خوزستان از شرکت ۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب خوزستانی در ۲۷ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 27 June 2022

دکتر رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کنکور سراسری از ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد و در استان خوزستان ۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب به رقابت خواهند پرداخت. از این تعداد داوطلب ۵۸ هزار و ۱۹۹ نفر زن و ۳۲ هزار و ۷۷۲ نفر مرد هستند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در استان خوزستان، در ۲۷ شهرستان و ۳۱ حوزه ادامه داد: آزمون سراسری گروه هنر روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی نیز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: از مجموع ۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب شرکت در آزمون سراسری امسال در استان خوزستان ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر در گروه هنر و علوم انسانی، ۷ هزار و ۴۷۳ نفر درگروه ریاضی، ۳۷ هزار و ۵۷۳ نفر در گروه تجربی و ۹ هزار و ۵۸۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی حضور دارند.

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان بیش از ۸ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده‌ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خوزستان با اشاره به تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در حوزه دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۸ هزار و ۱۲۰ داوطلب در دانشکده‌های اقتصاد و علوم اجتماعی، علوم تربیتی و روانشناسی، کشاورزی، ادبیات و علوم‌انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم و مهندسی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص برپایی باجه‌های رفع نقص گفت: باجه‌های رفع نقص از ۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ۱۴ تا ۱۸ در حوزه‌های برگزاری آزمون فعال هستند. این باجه‌ها در روزهای برگزاری آزمون نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ و  ۱۴ تا ۱۸ فعال خواهند بود.

وی در پایان گفت: داوطلبان از آوردن وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، ماشین‌حساب و... خودداری کنند.

برچسب ها: کنکور سراسری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار