معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش میزان مراجعه بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 25 June 2022

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید به بیمارستان‌های خوزستان از آغاز پیک بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون اظهار کرد: در هفته بیست و یکم این پیک، ۳ هزار و ۲۳۰ نفر و در هفته بیست و دوم (هفته گذشته) ۳ هزار و ۲۵۳ بیمار به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند بنابراین تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی کمی افزایش یافته است.

وی افزود: در این مدت تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید - ۱۹ در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان از ۵۹ نفر به ۶۱ نفر رسیده است. تعداد موارد فوتی نیز از سه نفر در هفته بیست و یکم به یک نفر در هفته بیست و دوم رسیده است.

حی‌بر با اشاره به وضعیت بیماران اینتوبه در بیمارستان‌های خوزستان نیز گفت: در هفته بیست و یکم یک بیمار اینتوبه و در هفته بیست و دوم پنج بیمار اینتوبه در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده‌اند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت تخت‌های اختصاص داده شده به کووید - ۱۹ در خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳.۴ درصد از ۱۱۹ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال است. ۱۵.۹ درصد از ۶۹ تخت ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

وی عنوان کرد: در بیمارستان کودکان ابوذر نیز ۱۴ تخت عادی و ۱۳ تخت ویژه به کودکان مبتلا به کووید - ۱۹ اختصاص داده شده است که ۱۴.۲ درصد تخت‌های عادی اشغال هستند و میزان اشغال تخت‌های ویژه کودکان نیز صفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار