فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: ۹۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در این طرح در سطح استان خوزستان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 24 June 2022

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز جمعه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهارداشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۲ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سردار صالحی بیان کرد: در اجرای این طرح ۹۴ قبضه سلاح غیر مجاز شامل ۳۴ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین  ۷۳۱ عدد فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، ابراز امیدواری کرد با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار