کد خبر: ۱۰۵۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 13 June 2022

استاندار خوزستان بر تقویت پدافند غیرعامل در خوزستان به عنوان یک استان استراتژیک در کشور برای مصونیت و ایمن‌سازی زیرساخت‌ها تاکید کرد.

صادق خلیلیان در جلسه شورای پدافند غیرعامل خوزستان که امروز (٢٣ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل و پدافند زیست محیطی دو موضوع بسیار مهمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: خوزستان استان مهمی استکه نبض اقتصاد کشور است و باید مراقبت بیشتری در این زمینه داشته باشیم و ایمن‌سازی بیشتری ایجاد کنیم.

خلیلیان تصریح کرد: پدافندی که طراحی می‌شود، باید به خوبی طراحی و اجرا شود و نظارت و ارزیابی آن نیز مهم است.

وی با اشاره به حمله سایبری سال گذشته که به پمپ بنزین‌ها انجام شد، افزود: این مباحث نشان می‌دهد که باید آمادگی‌ها بیشتر شود و برای مقابله کردن، با سرعت عمل بیشتری اقدام کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: حتی امکان دارد مشکلاتی که در حوزه جنگل‌ها داریم یک حمله بیولوژیکی باشد، بنابراین لازم است که پدافند زیست محیطی فعال باشد.

وی بر راه‌اندازی کارگروهی برای رصد اقدامات تاکید کرد و گفت: کارگروه‌ها باید فعال شوند و مصونیت‌سازی در زیر ساخت‌ها ایجاد شود تا چرخ اقتصاد به بهترین شکل ممکن حرکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار