استاندار خوزستان گفت: دشمنان ایران اسلامی از اقدامات دولت که باعث می‌شود اقتصاد ایران نجات یابد و تحریم‌ها برداشته شود، خوشحال نخواهند شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 21 May 2022

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان  صادق خلیلیان در گفت‌وگوی ویژه خبری مرکز صداوسیما خوزستان بیان کرد: طرح اساسی که دولت برای بهبودی اقتصاد کشور در پیش گرفت نیازمند تصمیم بزرگ و شجاعانه است.

وی ادامه داد: اکنون دولت با پشتوانه ملت یارانه‌ها را به جای وارد کننده، به مصرف کننده اختصاص داده است. در سایر نقاط دنیا نیز یارانه به مصرف کننده و تولید کننده یا ترکیبی از این دو قشر اختصاص داده می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت یارانه‌ها را به صورت ریالی پشتوانه رفاه مردم قرار می‌دهد، افزود: اختصاص یارانه به مردم طرح خوبی است که در خوزستان نیز عموم مردم با این طرح همراهی دارند و مخالف نیستند.

خلیلیان بیان کرد: از زمان شروع این طرح، با کمبود مرغ در خوزستان روبه رو شدیم که بلافاصله ذخایر مرغ یخ‌زده را وارد بازار کردیم و توانستیم بازار را اشباع کنیم؛ مقداری کمبود روغن در بازار نیز وجود داشت که از کارخانه‌های روغن سازی، روغن تامین و توزیع شد.

وی گفت: از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف، بنکداران و بازار اهواز، دزفول و اندیمشک بازدید انجام شد، و مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مملو از کالاهایی است که مردم نیاز دارند.

استاندار خوزستان افزود: نظارت بر قیمت‌ها به طور مرتب انجام می‌شود تا از قیمت‌ مصوب دولت فراتر نرود البته قیمت مرغ و تخم مرغ در استان روبه پایین است و بازار به سمت آرامش حرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار