سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز اعلام کرد:
سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز از ارائه خدمات واکسیناسیون و نمونه‌گیری کرونا در ایام تعطیلات عید سعید فطر در مراکز بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ 04 May 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، شایسته شمی پور روز سه شنبه در بازدید از نحوه ارائه خدمات واکسیناسیون و نمونه گیری کرونا ضمن قدردانی از فعالیت پرسنل مرکز بهداشت غرب اهواز در ایام تعطیلات به خبرنگاران گفت: در ابتدای آغاز اپیدمی کرونا شاید تصور روزی که این اپیدمی کنترل شود، غیرقابل باور بود.

وی افزود: پس از شروع واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، شاهد کاهش شیوع بیماری بودیم و چیزی که غیرقابل انکار است و در واقع وجه اشتراک پیشگیری از بیماری های واگیر دار، رعایت شیوه نامه های ساده بهداشتی است.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه کنترل بیماری به جز با همراهی مردم به دست نمی آمد، گفت: هر فرد به همان اندازه که در انتشار بیماری به عنوان یک منبع انتقال مهم است در قطع زنجیره انتقال نیز نقش اساسی دارد.

وی افزود: اگر مردم واکسیناسیون و شیوه نامه های بهداشتی را جدی نمی گرفتند قطعا این موفقیت‌ها حاصل نمی شد لذا انتظار داریم که این ۲ مورد همچنان سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

شمی پور گفت: نباید فراموش کنیم که هنوز خطر خیز مجدد بیماری وجود دارد و لازم است حداقل سه نوبت واکسیناسیون کرونا انجام شود.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: با تبریک عید سعید فطر از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان نسبت به انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی غافل نشوند.

وی افزود: جهت رفاه حال شهروندان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری شماره پنج (واقع در خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد) و شماره ۱۰ (واقع در خیابان امنیت فرهنگ شهر) حتی در ایام تعطیلات عید سعید فطر خدمات نمونه گیری کرونا (از ساعت ۸ تا ۱۴) و واکسیناسیون کرونا (از ساعت ۸ تا ۱۸) را  ارائه می دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۳ شهرستان زرد و ۱۳ شهرستان نیز آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۲۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار