شهردار اهواز در بازدید از معابر منازل اتوبوسرانی در منطقه سه عنوان کرد: خدمات رسانی به محلات در شرایط نامساعد جوی نیز نباید متوقف شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 02 May 2022
رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز صبح امروز با حضور در محلات منطقه۳، از پروژه زیرسازی و آماده سازی معابر کوی اتوبوسرانی و منازل شهرداری دیدن کرد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ در این بازدید میدانی که علیرغم شرایط نامساعد جوی انجام شد، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز و مدیر منطقه۳نیز حضور داشتند و شهردار اهواز ضمن بررسی وضعیت خیابانها و معابر خواستار تسریع در روند خدمات رسانی و ایجاد شرایط حداقلی مطلوب برای ساکنین محلات بخصوص محلات کم برخوردار شد.

شهردار اهواز با بیان این که اولویت‌ها برای انجام عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر برنامه ریزی و اتخاذ شده است افزود: لکه گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات کم برخوردار نیز در اولویت امور شهرداری قرار گرفته و حتی شرایط نامساعد هوا مانند شرایط اینچنینی امروز نیز نباید باعث وقفه در ارائه خدمات به شهروندان شریف باشد.


گفتنی است کار آماده سازی بستر ۴ خیابان از منازل کوی اتوبوسرانی و ۵ خیابان از منازل کوی شهرداری با هدف ارائه خدمات و ایجاد آسفالت مناسب برای ساکنین و اهالی محلات با تلاش و نظارت عوامل اجرایی منطقه۳ و بصورت امانی با امکانات در اختیار از هفته های گذشته اجرائی و در حال انجام است تا بزودی کار قیر پاشی و آسفالت آن انجام و تکمیل شود.
 
برچسب ها: شهردار اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار