مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در سه شهرستان ایذه ، کارون و دزفول توسعه و بهینه سازی شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 22 January 2022

رحیم فلاح زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارائه شبکه با کیفیت مطلوب به شهروندان،  سایت جدید و پر سرعت همراه اول در شهر ایذه نصب و راه اندازی شد. 

وی گفت: این اقدام در ادامه پروژه فاز هشت عملیات توسعه و ارتقا انجام گرفت و سایت پرسرعت جدید شهری با تکنولوژی نسل ۲G، ۳G و ۴G در شهر ایذه نصب شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی این سایت جدید ضمن توسعه و پایداری شبکه سیار و رفع مشکلات نقاط کور، مشترکان این منطقه از شبکه ارتباطی پرسرعت و مطلوب  بهره مند شدند.
 فلاح زاده با اشاره به اینکه این سایت سومین سایت از پروژه توسعه فاز هشت پلاس ارتباطات سیار در سطح استان است ادامه داد: این پروژه بر اساس زمان بندی با هدف گسترش، بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی به منظور ارائه شبکه ارتباطی همراه پرسرعت انجام گرفت.

توسعه ارتباطات سیار با نصب دکل پرسرعت جدید در پایگاه شکاری دزفول

فلاح زاده ادامه داد: سایت پرسرعت جدید پایگاه چهارم شکاری با تکنولوژی نسل ۲G، ۳G و ۴G در شهر دزفول نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت جدید، ضمن توسعه و پایداری شبکه سیار و رفع مشکلات نقاط کور، پوشش آنتن دهی در پایگاه چهارم شکاری دزفول و نقاط اطراف تقویت شده و مشترکان از شبکه ارتباطی پرسرعت و مطلوب بهره مند شدند.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: این سایت چهارمین سایت از پروژه توسعه فاز هشت پلاس ارتباطات سیار در سطح استان است که در این پروژه تعداد ۶۴ سایت بر اساس زمان بندی با هدف توسعه و پایداری ارتباطات سیار و به منظور ارائه شبکه با کیفیت نصب شده است.

وی افزود: همچنین با اجرای پروژه تعویض دکل (Tower chenge)  سایت پر سرعت شهری مرکز فردوسی دزفول، شبکه ارتباطات سیار در شهر دزفول بهینه سازی شد.

فلاح زاده بیان کرد:  پیش از این ارتفاع سایت شهری مرکز تلفن فردوسی دزفول ۲۱ متر بود که با اجرای پروژه تعویض و جابجایی دکل، ارتفاع این سایت پرسرعت به منظور ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت شهروندان و توسعه شبکه همراه اول به ۳۲ متر افزایش یافت.

احیا و راه اندازی سایت درویشیه در شهرستان کارون

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین گفت: سایت تلفن همراه اول درویشیه شهرستان کارون که به دلیل آتش سوزی از کار افتاده بود، دوباره نصب و وارد مدار شد.

فلاح زاده ادامه داد: چندی پیش سایت پر سرعت همراه اول درویشیه شهرستان کارون به دلیل آتش سوزی باعث اختلال در شبکه ارتباطی تلفن همراه اول مشترکان در منطقه درویشیه شهرستان کارون شد.

وی افزود: سایت پر سرعت درویشیه با تکنولوژی ۲G و ۳G برای دومین بار راه اندازی و وارد مدار شبکه ارتباطی همراه قرار گرفت.

فلاح زاده اظهار داشت: با راه اندازی مجدد و وارد مدار شدن سایت درویشیه، اختلالات شبکه ارتباطی همراه اول پیش آمده در مناطق تحت پوشش این سایت رفع و شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق نرمال شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: سرقت و از بین رفتن  تجهیزات مخابراتی سبب ایجاد اختلال در ارتباطات شهروندان می‌شود لذا همکاری شهروندان ، ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط برای امنیت تجهیزات مخابراتی ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار