کد خبر: ۱۰۲۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 16 January 2022

کارکنان نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند. فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در مراسم یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، اظهار داشت: حضور تمامی مدعوین، خانواده معظم شهدای استان خوزستان (مادران، همسران و فرزندان شهدا) که در این یادواره به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۰ سال اخیر فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شده خیر مقدم عرض می کنم.

او با بیان دلاورمردی‌ها، جانفشانی‌ها و شهادت با افتخار کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: این عزیزان چه در طول هشت سال دفاع مقدس که در قالب فرماندهان و سربازان در پاسگاه‌های مرزی با دست تقریباً خالی اما با دلی مملو از عشق و ایمان به خدا، پیامبر و ائمه در دفاع از تمامیت ارضی با دشمن تا دندان مسلح می جنگیدند و حال با تلاش وصف ناشدنی در حفظ امنیت، آرامش، جان و مال مردم عزیز کشورمان جهاد می کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این روزها همگان شاهد هستید که همکاران و همرزمان پرتلاش بنده در جای جای میهن اسلامی از مرز تا مرکز شهرها برای آسایش و امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز مصادف است با سالروز وفات‌ ام البنین، همسر گرامی امام علی (ع) و مادر حضرت ابوافضل عباس(ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده ما این یادواره را برگزار کردیم.

سردار “صالحی”در پایان تصریح کرد: ما هرگز ایثار و از خودگذشتگی‌ها، صبر و پایداری مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز را فراموش نخواهیم کرد و از خداوند متعال می‌خواهیم که در دنیا و آخرت شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما شده و عاقبت بخیر و ختم به شهادت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار