کد خبر: ۱۰۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 14 January 2022

کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس گفت: خوزستان از نظر منابع مالی مشکلی ندارد و به اندازه کافی بازدیدها انجام و باید بفکر راهکار برای حل مشکلات باشیم.

به گزارش تابناک خوزستان محمد کعب عمیر، امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه در جلسه‌ای که بعد از بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیر عامل صندوق بازنستگی کشور، مدیرعامل تامین اجتماعی کشور، برخی نمایندگان استان و مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: از خوزستان به اندازه کافی بازدید شده و باید بدنبال راهکار باشیم، همچنین خوزستان از نظر منابع مالی مشکل ندارد.

وی افزود: ماده ۴۶ برنامه ششم توسعه علیرغم تاکید استاندار هنوز عملی نشده است و اگر این ماده عملی شود خیلی از مشکلات اشتغال استان برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر طرح توسعه فولاد اکسین برای ایجاد اشتغال، افزود: منابع تبصره ۱۴ به سختی در اختیار شهرها قرار می‌گیرد و مشخش نیست کجا هزینه می‌شوند.

کعب عمیر گفت: خوزستان پر از نخبه بوده و کمیته انتصابات صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی در حق خوزستان اجحاف کرده است و اشخاص زیادی با نفود توانستند افراد خود را در جایگاه‌های مختلف قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار