مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز با ارزش سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وارد مدار شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 11 January 2022

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ بیان کرد: پست برق صنایع که با هدف پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز طراحی و احداث شده ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت صنایع، ظرفیت جدیدی در کاهش محدودیت و جلوگیری از خاموشی در شبکه اتفاق افتاده و کمک می‌کند که بارگیری از پست‌های پربار مناطق مهدیس و اهواز کاهش و متعادل شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف احداث پست برق صنایع، برق‌رسانی به شهرک های صنعتی و مشترکان جدید خانگی و عمومی در منطقه و کمک به توسعه پایدار کلانشهر اهواز است.

دشت بزرگ گفت: از مهر ۱۴۰۰ تاکنون با احتساب ظرفیت فوق، ۳۶۵ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه زیرنظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وظیفه تامین و پایداری برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دارای ۹ هزار و ۱۶۲ کیلومتر خط شبکه انتقال و فوق توزیع برق و ۲۴۵ پست انتقال و فوق توزیع در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار