امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز ضمن هشدار به مدیران ضعیف و ناتوان گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر مدیری که نمی تواند پا به پای رئیس جمهور خدمت کند خودش کنار برود قبل از اینکه مردم وی را بر کنار کنند.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 07 January 2022

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی  موسوی فرد در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز با بیان اینکه هر مقام مسئولی در این نظام باید به مردم پاسخگو باشد افزود: یکی از علل اینکه خوزستان با مشکلات زیادی روبرو است این است که وقتی یک مدیر کوچکترین کاری انجام می دهد مورد تشویق و تعریف بسیار قرار می گیرد در حالیکه همه مدیران موظف به کار جهادی هستند.
وی یکی از مطالبات مردم را برکناری مدیران ضعیف دانست و اظهار دشت: فردی که مسئولیت قبول می کند اگر نمی تواند به درستی کار و خدمت کند خودش باید کنار برود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از رئیس جمهور و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواست مدیران بی لیاقت را در این استان کنار بزنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: از نمایندگان مجلس انتظار می رود موضوع استیضاح وزیران را مطرح نکنند بلکه یکسال به دولت وقت دهند در آن صورت اگر وزیری به خوبی کار نکرد خود رئیس جمهور وی را کنار می زند.
امام جمعه اهواز ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند و مردم باید در این زمینه دولت را یاری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: در نظام‌ اسلامی جایی برای افراد فاسد وجود ندارد. 
وی در ادامه با بیان اینکه برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) باید سطح اندیشه و آگاهی خود را افزایش دهیم و از نظر روحی و فکری خود را آماده کنیم گفت: نفاق ، گناه و ظلم نمی تواند زمینه را برای ظهور امام عصر(عج) فراهم کند.
وی با بیان اینکه برای قرار گرفتن در مسیر درست زندگی باید کشتی نجات مناسب را سوار شد افزود: کشتی نجات کشتی است که سکان دار آن خداوند متعال ، ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه باشد نه طاغوت.

برچسب ها: امام جمعه اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار