کد خبر: ۱۰۲۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 07 January 2022

امام جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردارسلیمانی اظهار داشت از مردم عزیز و طوایف مختلف بابت حضور و برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی تشکر می کنم چرا که تمام این برنامه را مردم انجام داده که حقیقتا افتخاری برای شهرستان بودند چرا که همه برای حاج قاسم پای کار آمدند.

وی در ادامه عنوان کرد : آمریکایی ها فکر می کردند با شهادت حاج قاسم نفوذ ایران در منطقه کم می شود و پیوند ملت و رهبر کم می شود اما میبینیم در سراسر کشور برای تجلیل از این پاسدار انقلاب برنامه برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری با اشاره به قیام ۲۱ دی ۵۷ لالی عنوان کرد : باید یاد و خاطره شهدا و جانبازان این حماسه را گرامی بداریم که در زمانی که شهر خیلی کوچک و دور از امکانات بود مردم به صحنه آمده و از انقلاب امام دفاع کردند .

وی تصریح کرد : هنوز هم جوانهای زیادی هستند که به پیروی از شهدای ۲۱ دی از انقلاب دفاع کنند و امیدواریم همه مردم در این برنامه حضور پیدا کنند تا ادای دینی به شهدا باشد.

خطیب جمعه شهرستان لالی با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم عنوان کرد : قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود که بعد از آن چهلم های متعددی گرفته شد که به انقلاب ۵۷ منتهی شد .

وی در ادامه به موضوع مشکلات اقتصادی اشاره و بیان کرد : مردم ما در سختی هستند و خیلی ها بیکار هستند که موجب فشار مضاعف بر خانواده ها شده و ما می شنویم دولت درصدد اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی است اما ما توصیه می کنیم چون عده ای رانت خوار منتظرند که در پی این کار همه چیز را گران کنند فلذا دولت باید با کار کارشناسی و سنجیدن همه ابعاد آن این کار را انجام دهد تا مشکلات آن فشار بیشتری به مردم وارد نکند.

حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری به ۱۷ دی و کشف حجاب رضاخانی اشاره و اظهار داشت : این توطئه به دنبال این بود که هویت اسلامی را از کشورهای مسلمان بگیرد اما مردم اجازه نداند که هویت و امنیت اجتماعی ما در خطر افتد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار