کد خبر: ۱۰۲۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 06 January 2022

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب پیامبر اکرم (ص)، صدیقه اطهر و سیدالشهدا است؛ مکتب حاج قاسم دارای چند ویژگی از جمله تلاش حداکثری تا حد جان دادن، مقاومت در برابر همه موانع، استقامت تا شهادت و ولایت مداری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه کربلای هویزه که امروز (۱۶ دی ماه) در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار خوزستانی ها، حضور شهدای دشت هویزه در این مکان است. چادر و عبای مادر و دستان پدران این شهیدان را می بوسیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه سر منشاء تمام بدعت گذاری های اسلام، سقیفه بنی‌ساعده است، افزود: سقیفه بنی ساعده توطئه گاه حق کشی ها و  سنگ بنا همه بدعت های تاریخ اسلام و پیام آور پهلو شکستن ها و سنگ بنای فاجعه کربلا است. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: حضرت زهرا (س) در برابر تحریفات برخاست و افشاگری و روشن گری کرد. 

موسوی فرد افزود: دو کشتی فرا روی مسلمانان قرار گرفت؛ کشتی که مبداء آن، از ظلم به نور است و فرمانده این کشتی امام و در زمان کنونی ولی فقیه است. اگر سوار کشتی ولایت شویم مسیر شهدای واقعی را طی کرده ایم. کشتی دیگر از نور به سمت ظلمت است که سکاندار این کشتی ابلیس است. افراد زیادی یک بار نماز اول وقت را ترک نکردند اما در انتخاب کشتی دچار اشتباه شدند.

وی بیان کرد: شب عاشورا کسانی بودند که تا نزدیک کشتی ولایت رفتند ولی کشتی ها را جا به جا و در راه غلط حرکت کردند و بعد از پیاده شدن دیگر امکان برگشت به کشتی نور و ولایت را نداشتند. عاشورا و هشت سال دفاع مقدس کشتی است که ولایت مدار آن امامین انقلاب و کشتی دیگر که فرمانده آن نظام سلطه آمریکای جهان خوار است.

امام جمعه اهواز گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب پیامبر اکرم (ص)، صدیقه اطهر و سیدالشهدا است؛ مکتب حاج قاسم دارای چند ویژگی از جمله تلاش حداکثری تا حد جان دادن، مقاومت در برابر همه موانع، استقامت تا شهادت و ولایت مداری است.

وی افزود: سستی، تنبلی و تن پروری در مکتب حاج قاسم جایی ندارد؛ با مقاومت در مقابل دشمنان امکان پیروزی وجود دارد که شهدا این درس را به ما دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی اگر می خواهد به قله های رفیع پیشرفت راه پیدا کند، باید مسئولان این ویژگی ها را داشته باشند، برای این موفقیت نیز تلاش حداکثری در حد جان دادن لازم است.

موسوی فرد گفت: رزمندگان دفاع مقدس مدت ها پوتین از پا در نمی آوردند و با پوتین لباس رزم نماز می خواندند زیرا در جنگ بودیم و اکنون در جنگ با استکبار جهانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه برای رشد و تعالی کشور باید تا آخرین لحظه سرباز ولایت باشیم، گقت: حداقل باید دو سال به دولت رئیسی وقت داد؛ دولت به تنهایی امکان موفقیت در امور را ندارد و مردم باید کنار دولت باشند تا مشکلات خوزستان یکی پس از دیگری حل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار