مدیریت دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‎های کاربردی گفت: سازمان آب و برق خوزستان در هفته پژوهش اقدام به برپایی غرفه پژوهش و فناوری در محل نمایشگاه های دائمی اهواز نمود.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 04 January 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “داریوش بهارلویی” ضمن اعلام این خبر گفت : غرفه سازمان آب و برق از تاریخ ۷ لغایت ۹ دی ماه در دو نوبت صبح و عصر به مدیریت دفتر نوآوری سازمان و همکاری و حمایت شرکت ها و دفاتر مدیریت روابط عمومی،مدیریت بودجه، شرکت های بهره برداری تولید و انتقال آب جنوب شرق،شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری زهره و جراحی،شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ ، شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مارون و شرکت تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان دایر بود که در این سه روز مورد بازدید شرکت کنندگان در نمایشگاه ، برخی شرکت های دانش بنیان و همچنین شخصیتهای استانی نظیر استاندار و معاونین وی قرار گرفت.

وی افزود: استاندار خوزستان ضمن تقدیر از حضور سازمان آب و برق خوزستان در هفته پژوهش و فناوری از محصولات ارایه شده در غرفه بازدید بعمل آورد و تلاش های صورت گرفته را در این خصوص مورد تحسین قرارداد. همچنین مدیر پارک و علم فناوری استان خوزستان نیز از مشارکت سازمان آب و برق در برپایی مناسب این نمایشگاه مهم استانی تقدیر کرد.

بهارلویی یادآور شد: در روز دوم برپایی غرفه سازمان آب و برق خوزستان، نشست تخصصی با عنوان نیازهای فناورانه سازمان آب و برق خوزستان توسط خانم مهندس پورآصف از همکاران دفتر تحقیقات و نشست تخصصی رصد خانه آب و انرژی توسط آقایان مهندس معصومی، وائلی و کلانی از همکاران قسمت مدیریت رصدخانه آب و انرژی برگزار گردید که استقبال مناسبی از این دو نشست صورت گرفت . از نکات این نشست های تخصصی علاوه بر آشنایی شرکت ها ومحققان، می توان به آگاهی عموم مردم از فعالیت های سودمند سازمان آب و برق اشاره کرد. بخصوص فعالیت های صورت گرفته در رصدخانه آب و انرژی استان ، مدل ها و سیستم های رصد برخط اطلاعات ، تعداد ایستگاههای سنجش ، داشبوردهای مدیریتی مختلف این سامانه و نحوه استفاده از این اطلاعات که نقش موثری در مدیریت شرایط بحرانی منابع آبی طی سال های اخیر داشته بازتاب خوبی را به همراه داشت .

مدیریت نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی در پایان از حمایت های مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در امر برگزاری هفته پژوهش ابراز تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: امیدواریم در سال آتی نیز با استفاده از تجارب گذشته و تلاش مضاعف بتوانیم ضمن تثبیت مقام اولی در میان آب های منطقه ای کشور، بهترین عملکرد و دستاوردها را برای سازمان آب وبرق خوزستان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار