نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:مردم هیچگاه گزارش غلط نمی‌دهند و حضور در میان آنها برای بررسی بیشتر مشکلات و پیدا کردن راه حل برطرف کردن آنها و دلگرمی مردم است.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 04 January 2022

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد روز سه‌شنبه در بازدید از شهر چوئبده از توابع آبادان و بررسی مشکلات این شهر در جمعی از لنجداران بیان کرد: اگر مسوولان بین مردم حضور داشته باشند و مشکلات را از نزدیک مشاهده و لمس کنند دیگر گزارش غلطی به آنها داده نمی‌شود. 

وی افزود: منطقه آزاد اروند سال ۹۸ تعدادی طرح را در شهر چوئبده اجرا کرد که متاسفانه آنها را نیمه کاره رها کرده و این امر باعث ایجاد مشکل برای مردم و از بین رفتن زیرساخت‌ها و سرمایه شده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت:حضور مسوولان در مناطق محروم و کم‌برخوردار باعث می‌شود تا مشکلات بدون واسطه مشخص و برای اجرای طرح‌های زمین مانده فکر اساسی اندیشده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان نیز مدیران دولت سیزدهم را پاسخگو در قبال مشکلات مردم دانست و گفت:حضور مسوولان استانی در مناطق محروم وکم‌برخوردار به منظور بررسی بیشتر مشکلات و رفع آنها است.

رضا نجاتی مشکلات مردم شهر چوئبده را در بخش‌های شیلات، آب و فاضلاب و راه‌های ارتباطی دانست و افزود: نامناسب بودن جاده آبادان - چوئبده از مشکلات مردم است که باید برای آن فکری اساسی اندیشیده شود.

وی نبود زیرساخت‌های عمران شهری در چوئبده را یک دیگر از مشکلات این شهر دانست و گفت:یکی از دلایل حضور مسوولان در منطقه رفع مشکلات و به حداقل رساندن آن است.

نجاتی ادامه داد: حضور در میان مردم کارت دعوت نمی‌خواهد و همه مسوولان، باید با حضور در میان مردم برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: دولت تلاش زیادی برای رفع مشکلات خوزستان داشته است.

شهر بندری چوئبده با حدود ۹ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر آبادان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار