تیم بعثت تنها تیم کرمانشاهی حاضر در مسابقات لیگ فوتبال کشور است که با شروع رقابت‌های لیگ آزادگان تب فوتبال در استان بالا می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 27 September 2015
تیم فوتبال بعثت پس از حضور موفق در لیگ دسته سوم و صعود به لیگ دو فوتبال و با اینکه تا روزهای آخر از شانس صعود به لیگ یک برخوردار بود اما با بدشانسی از صعود به رقابت‌های لیگ دسته یک جا ماند تا امسال نیز در مسابقات لیگ دو حاضر شود.

پس از سقوط تیم راهیان کرمانشاه از مسابقات لیگ دسته یک، تیم فوتبال بعثت تنها نماینده استان کرمانشاه در مسابقات لیگ فوتبال کشور است که امید می‌رود با شروع مسابقات لیگ دسته دو شور و هیجان فوتبال در کرمانشاه نیز بالا بگیرد و این تیم بتواند با بازی‌های جذاب تماشاگران مشتاق را به ورزشگاه بکشاند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه امسال سکان هدایت خود را در دستان بهنام سراج, مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال آبادان و پرسپولیس می‌بیند و سراج را در این امر شهریار مرادبیگی بازیکن سال پیش بعثت، محسن رضایی، لقمان رحمانی و امیر عباس منظمی یاری می‌کنند.

تیم بعثت در درون دروازه سجاد مسعودی، میلاد قمری، محسن میرزاییان، روزبه بهاری و محمد امین سبزآور را در اختیار دارد و خط دفاع را میلاد رستمی، جمال حق شناس، نادر احمدی، حامد رضاپور، هادی رمضانی، محمد احمدی، صابر خوشنام، مهرداد رضایی، سهراب الماسی، محمدمهدی جوهری و در خط هافبک سعید بابایی، امیر نصرالله، پوریا خضری، محمد ذوالفقاری، فرشاد باوندپور، صابر محمدی و ساسان قیطاسی و در خط حمله تیم سجاد سیاه کمری، علیرضا امیری نسب، ایوب سبحانی‌پور، سعید دشستانی و علیرضا بیات را به خدمت گرفته است.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه امسال با به خدمت گرفتن بازیکن‌های بومی و با تجربه و جوان سعی در صعود به لیگ دسته یک فوتبال دارد که بازی‌های این فصل تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از پنجشنبه نهم مهر ماه ساعت 16 در ورزشگاه 15خرداد با مصاف تیم کارون اهواز آغاز می‌شود.

تیم بعثت کرمانشاه با تیم‌های نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، شهرداری زنجان، آراد اصفهان، هامون سازه زاهدان، کارون اهواز، پرسپولیس گناوه، شهرداری دزفول و ملی پوشان تبریز هم گروه شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار