کد خبر: ۱۰۱۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 08 December 2021

نماینده مردم شریف اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت مجلس حل مشکلات مردم است، گفت: نمایندگان در انتصابات دخالت نمی کنند اما در عین حال با مدیران جدید و تازه منصوب شده برای حل مشکلات خوزستان و حوزه انتخابیه همکاری می کنند.

مجتبی یوسفی در گفتگو با تابناک، با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده توسط برخی افراد در خصوص دخالت نمایندگان در انتصابات اظهار کرد: به اطلاع مردم شریف می رسانم که انتخاب مسئولین و متولیان امورات اجرایی استان به عهده مسئولین اجرایی و استانداران بوده است.

وی همچنین افزود: نمایندگان در انتخاب افراد مورد مشورت قرار نگرفته و برای مراسم معارفه برخی از مسئولین در سطح استان و شهرستان‌ها از نمایندگان دعوت نشده است وصرفا دعوت بصورت عمومی و بدون در نظر گرفتن حضور نماینده ها در حوزه انتخابیه بوده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای مسئولین جدید دولت آروزی موفقیت داریم و قطعا درکنار کسانی که برای خدمت به مردم تلاش و زحمت می کشند هستیم و با هر مسئولی که در کار خود کوتاهی و اهمال کند از بعد نظارتی برخورد خواهیم کرد چرا که مردم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی دیگر توان تحمل آزمون و خطای مسولین را ندارند و ما هم هر جایی که کوتاهی وضعف عملکرد ببینیم تذکر لازم را انجام داده و اگر روند اصلاح نشود در سطح ملی از ابزارآلات قانونی نمایندگی استفاده خواهیم کرد و در منافع مردم با هیچ شخص و مسئولی تعارف نخواهیم داشت چرا که وضع موجود نتیجه عملکرد بعضی مدیران و مسولین ادوار گذشته بوده که اکنون در قامت مطالبه گر هستند حال آنکه مسبب وضع موجود هستند.


وی همچنین در ادامه گفت: همچون گذشته بر عهدی که با مردم برای پیگیری مطالبات به حق و مغفول مانده و جبران عقب ماندگی های استان و حوزه انتخابیه و رفع مشکلات شهرها و روستاها و شهرهای جدید در سطح ملی و استان هستیم .
در همین راستا دنبال افزایش تخصیص اعتبار ارزش افزوده برای شهرداری کارون از سه به هفت میلیارد تومان خواهیم بود.


عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده اعتباراتی برای بازسازی، نصب و توسعه ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه آب کوت عبدلله تخصیص داده شد و همچنین دستور ۸۰۰۰ تن قیر رایگان برای شهرهای کوت عبدالله،ویس،ملاثانی،شیبان،حمیدیه والهایی  اختصاص داده شد.


یوسفی تصریح کرد: یک دستگاه خودرو حمل زباله نیز با پیگیری های انجام شده برای شهرستان حمیدیه اختصاص داده شد. اعتباراتی نیز برای شروع پروژه فاضلاب در مناطق کم برخوردار مانند قلعه چنان، مناطق پاستوریزه و کوی علوی اختصاص داده شد.

نماینده اهواز ادامه داد: بازسازی و اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهایی مانند ام اطمیر بعد از حدود ۸سال و اتمام پروژه آبرسانی روستای صفاک و شروع پروژه های مسیر روستای شموس به دب حردان و مسیر طاهریه که شامل ۲۶روستای هستند،در دستور کار قراردارد.

وی افزود: خرید تضمینی خرما برای اولین بار بعد از انقلاب با پیگیری از وزرات جهاد و دستور وزیر انجام پذیرفت که از ضرر نخلداران عزیز جلوگیری شود و پرداختی آن به کشاورزان عزیز تا پایان آذر با قول وزیر ان شاالله انجام خواهد شد.


عضو هیأت رییسه مجلس عنوان کرد:پیگیر لایروبی انهار کشاورزی روستاها نیز هستیم و این اقدامات در راستای کمک به مردم شریف حوزه انتخابیه را وظیفه خود میدانیم.

نماینده اهواز اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که درکنار همه اقوام شریف حوزه انتخابیه خود ایستاده ایم و خود را مدیون آنها می‌دانیم و مردم بهتر از همه تشخیص می دهند چه کسانی درحال خدمت هستند و چه افرادی به دنبال ایجاد تنش و نواختن بر طبل نفاق و اختلاف هستند که به زودی نوبت پاسخگویی آنان نیز خواهدرسید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار