کد خبر: ۱۰۱۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 07 December 2021

مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: پل ششم اهواز (پل فولاد) از روز شنبه ۲۰ آذر جاری برای تردد خودروهای سبک بازگشایی خواهد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان هدایت اله زارع زاده، با اشاره به برنامه‌ریزی برای ترمیم و مرمت پل ششم بیان کرد: با توجه به ضرورت انجام عملیات ترمیم پل ششم مقرر شده بود از ۹ آذر تا زمان ترمیم و مرمت کامل پل، تردد کلیه وسایط نقلیه (با توجه به نبود امکان جداسازی خودروهای سبک و سنگین) ممنوع شود.

وی افزود: با توجه به بررسی کارشناسی ترافیکی و به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان، در نشست شورای ترافیک که ۱۴ آذر جاری برگزار شد، مقرر شد با اجرای تدابیری شامل استقرار محدود کننده دروازه‌ای در سه روز آینده در مبادی ورودی پل (به منظور جلوگیری از تردد خودروهای سنگین) از دو سمت شرق و غرب، تردد خودروهای سواری و سبک  روی پل ششم مجدد برقرار شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان بیان کرد: به منظور جلوگیری از افزایش آسیب به سازه پل، تردد خوردروهای سنگین تا پایان مرمت و اصلاح ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: بنابر تشخیص و ضرورت و براساس گزارش‌های فنی به حوزه عمرانی استانداری، موضوع آسیب‌ وارده به پل ششم، از آبان امسال در دستور کار شورای فنی خوزستان قرار گرفت؛ همچنین در نشست شورای فنی خوزستان ضرورت ترمیم قسمت‌های آسیب دیده پل تصویب شد و برای اجرای عملیات با توجه به مرزی بودن پل میان شهرهای اهواز و کوت عبداله، نشست‌هایی با مسوولان مربوطه برگزار شد.

به گزارش ایرنا پل ششم (پل فولاد) بر روی رودخانه کارون، کوت‌اله مرکز شهرستان کارون ره به اهواز متصل می‌کند.

این پل که بخشی از قطعات فلزی آن چندی پیش به سرقت رفته بود از ۹ آذر به روی خودروهای سبک و سنگین بسته شد که باعث ایجاد ترافیک و اختلال در تردد جاده‌های ساحلی اهواز و کوت عبداله شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار