کد خبر: ۱۰۱۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 05 December 2021

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۵۰ هزارو ۷۶ متر شبکه سیمی در شمال شرق اهواز در راستای حفظ پایداری شبکه برق و افزایش رضایت شهروندان به کابل خود نگهدار تبدیل شد.

مهردادفارسی مدان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش سطح خدمات مطلوب و شایسته به مردم این منطقه ، پایداری شبکه برق و رونق کسب و کار اجرا شد افزود: در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی، افزایش پایداری و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی به ازای هرمشترک درسال این مقدار کابل خودنگهدار از تیر تا پایان آبان امسال در شمال شرق اهواز نصب شد.

وی با اشاره به مزایای استفاده از کابل‌های خودنگهدار در شبکه برق گفت: استفاده از این نوع کابل‌ها باعث افزایش تاب آوری ، کاهش استفاده غیرمجاز از برق ، بهینه سازی شبکه فشارضعیف ، کاهش حوادث ، کاهش هزینه شاخه زنی و کم شدن خطرآتش سوزی در مناطق پردرخت و کمک به زیبایی مبلمان شهری می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه این عملیات با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال انجام شد، ادامه داد: تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در مناطق زیرپوشش منطقه پنج واقع در شمال شرق اهواز  به ۸۰ درصد رسیده و در بعضی مناطق مانند زیتون، بهزادشهر، ملی راه و کوی شاهد به طور ۱۰۰ درصد انجام شده است.

فارسی مدان افزود: از آبان پارسال تا پایان آبان‌ امسال در مجموع ۲۰۰ کیلومتر شبکه کابل خود نگهدار در منطقه پنج احداث شده است و برنامه ریزی برای اجرای مراحل پایانی ۲۰ درصد باقیمانده نیز در دستورکار قراردارد.
به گزارش ایرنا مهر امسال نیز ۲۱ هزار و ۴۰۰ متر شبکه سیمی برق در بافت مرکزی شهر اهواز به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار