کد خبر: ۱۰۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 02 December 2021

- استاندار خوزستان گفت: نقش بسیج و گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف بخصوص در بحران ها برجسته‌ و تأثیرگذار است و دولت نیز از این گروه‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز پنجشنبه در رزمایش مقتدرانه بسیج وگروه های جهادی در مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: نقش بسیج وگروه های جهادی در تمامی عرصه‌های بخصوص در بحران‌های متعدد نظیر سیل و زلزله در استان نقش پررنگی بوده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در زلزله اندیکا نخستین گروهی بود که با تمام ظرفیت وارد میدان شد و پس  از آن توانستیم با راه‌اندازی قرارگاه جهادی، نیروها را بیشتر سازماندهی کنیم. 

استاندار خوزستان گفت: اسکان موقت به بسیج سازندگی و اسکان دائم به بنیاد مسکن واگذار شد که اکنون بسیج سازندگی نیز در زمینه اسکان دائم در کنار بنیاد مسکن پای کار آمده است.

وی افزود: همچنین ما نیز در دولت سعی کردیم از اعتبارات استانداری، اعتباری را در اختیار بسیج سازندگی قرار دهیم تا روند کار خدمت رسانی شتاب بیشتری به خود گیرد.

خلیلیان اظهارداشت: پس از سفر رییس جمهوری شاهد سرعت بیشتری در کار هستیم و امید است براساس زمان بندی تعیین شده، شاهد تحقق برنامه‌ریزی‌های اسکان موقت و دائم مردم منطقه اندیکا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار