فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:
کد خبر: ۱۰۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 28 November 2021

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هفته بسیج، فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد شهدا و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوالحسن موسوی در دیدار با خانواده شهید همایون لطفی از شهدای راه و شهرسازی که بمناسبت هفته بسیج و با حضور سرگرد پاسدار محمد جهان بین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی استانداری خوزستان انجام شد، اظهار داشت: ارج نهادن به اهداف و آرمان‌های والای شهدا وظیفه‌ای همگانی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین وظایف ماست. 

موسوی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه کارکنان بسیجی باید الگوی کاملی از یک کارمند جهادی و تاثیرگذار باشند، اظهار داشت: ایجاد روحیه بسیجی و جهادی در بین کارکنان از رئوس برنامه های بسیج است.

وی بیان کرد: کارکنان بسیجی در هر اداره و سازمانی باید الگوی کاملی از یک کارمند نمونه، فعال، جهادی و تاثیر گذار باشند.

موسوی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ضروری  است، تصریح کرد: ما همواره خودمان را مدیون این قشر معزز می‌دانیم و باید در جهت مرتفع شدن مشکلات جامعه ایثارگری گام برداریم و هفته بسیج، فرصت مغتنمی جهت گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: دیدار مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگران علاوه بر اینکه انجام وظیفه است برای ما نیز مفید است تا راه را گم نکنیم و بدانیم این مسئولیت ها را مدیون چه کسانی هستیم.

موسوی با اشاره به استمرار این بازدیدها اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران علاوه بر هفته بسیج بصورت ماهانه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار