طی حکمی از سوی محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲ 25 November 2021

فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب شد

به گزارش تابناک؛ دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر علی افروس را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز منصوب کرد.

دکتر افروس از فرزندان شایسته شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:
 
برادر گرامی جناب آقای دکتر علی افروس
با اهدای سلام و تحیات
با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز» منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.
1ـ استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه
2ـ ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین
3ـ ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پایش آزاد
4ـ ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه و ذی‌نفعان آن
5ـ افزایش بهره‌وری همه عوامل در چارچوب رسالت دانشگاه با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه
6ـ صیانت از دارایی ها و سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیرضرور با تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی
7ـ هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحدهای زیرمجموعه استان در چارچوب رسالت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استان و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحدها
8ـ تعامل مؤثر و الهام بخش با هیأت امناء و مسئولان استانی و کمک در جهت توسعه هوشمند منطقه‌ای در استان مبتنی بر طرح آمایش دانشگاه
امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.
دکتر محمدمهدی طهرانچی
 
دکتر علی افروس با دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای مهندسی آب، عضو هیأت علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول است که دارای سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، سرپرست و مدیر برنامه ریزی رشته مهندسی کشاورزی در واحد دزفول، معاون پژوهشی دانشکده کشاورزی واحد دزفول، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و... است.

انتصاب معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فرج‌اله براتی که پیش از این رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز بود، با حکمی از سوی دکتر طهرانچی، به عنوان «معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام» منصوب شد.
متن حکم دکتر طهرانچی به شرح زیر است:
برادر گرامی حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر فرج‌اله براتی
با اهدای سلام و تحیات
در راستای اجرای سیاست ها و راهبردهای مندرج در برنامه پنج ساله دانشگاه مبنی بر تمرکززدایی، هماهنگی منطقه ای و تسهیل و پیگیری امور در سازمان مرکزی، با بهره گیری هم‌افزا از ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تجانسات مشترک بومی و محلی و با توجه به اتمام دوره چهارساله ریاست استان خوزستان و واحد اهواز، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معین اینجانب در استان‌های خوزستان  و ایلام» منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و همچنین نظارت بر اجرایی شدن برنامه راهبردی عملیاتی پنج ساله دانشگاه اهتمام ورزید.
امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.
محمدمهدی طهرانچی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار