کد خبر: ۱۰۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 24 November 2021

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: بستر مناسبی برای توسعه اشتغال به ویژه در صنعت ساختمان در سطح خوزستان وجود دارد.

به گزارش ایرنا رضا قیصی پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی در اهواز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران، با ابراز خرسندی از حضور فعال شرکت‌های برند و مطرح در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه، به عنوان یک نقشه راه و منبع اطلاعاتی بسیار تاثیرگذار برای شرکت ها، متخصصان و کارشناسان صنعت ساختمان محسوب می‌شود.

وی گفت: شرکت ها و فعالان در این حوزه با شرکت در برنامه های نمایشگاهی می‌توانند نسبت به اشتراک گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات، اقدام کرده و برای ایجاد روابط تجاری طولانی مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی زمینه را فراهم کنند.

مدیرکل استاندارد خوزستان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌ صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی در پیشبرد اهداف اقتصادی، بسیار تاثیر گذار است.

قیصی پور از شهروندان و افراد مرتبط دعوت کرد خواست تا از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز که از تاریخ دوم تا پنجم آذر با حضور واحدهای تولیدی مطرح از استان و کشور در حال برگزاری است دیدن کنند.

نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی از تاریخ دوم تا پنجم آذر در سالن کارون نمایشگاه بین المللی اهواز با حضور ۹۰ شرکت از استان‌های مختلف دایر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار