امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه با خانواده شهیدان مصطفی رشیدپور، نوفل عمومی و مرحوم منوچهرمحمد مشعلی‌ زاده دیدار نمودند.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 28 October 2021

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه با خانواده شهیدان مصطفی رشیدپور، نوفل عمومی و مرحوم منوچهرمحمد مشعلی‌ زاده دیدار نمودند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دیدارهای یادشده عصرگاه سه شنبه ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ انجام شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان، ایثارگران و هر فردی که برای دفاع از خاک قدم به جبهه‌ گذاشت؛ غیرت، مردانگی و رشادت را به معنی کلمه عینیت بخشیدند. مقام شهادت در عرش جایگاه رفیع دارد، آنگاه که خداوند در آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران خطاب به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی افزود: موفقیت‌های روزافزون مجموعه فولاد خوزستان مدیون رشادت‌های رزمندگان اسلام است. دیروز در سنگر دفاع از میهن، امروز در سنگر تولید و دفاع از عزت. دیروز جنگ توپ و تانک‌ بود و امروز جنگ اقتصاد و مقاومت است. تک‌تک کارکنان فولاد خوزستان به مانند سربازی دلیر و وظیفه‌شناس در سنگر تولید نقش تاثیرگذار در اقتصاد کشور را بر عهده دارند.

ابراهیمی در ادامه بیان داشت: تکریم و سرکشی به خانواده شهدا و رسیدگی به خواسته‌های آنان وظیفه‌ی ماست. از خانواده‌های معظم شهدا تقاضا داریم برای کارکنان شرکت در تحقق رونق تولید، دعای خیر کنند.

حجت الاسلام موسی بهاءالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران شرکت خاطرنشان کرد: توسعه و رونق تولید شرکت، از دعای خیر خانواده شهدا می باشد. شهدا با نظر به وجه‌الله از تمامی تعلقات دنیوی خود چشم‌پوشی کردند.

در این دیدار خانواده شهدا ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و هیات همراه، مسائل و نقطه‌ نظراتشان را به سمع و نظر حاضرین رسانند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان دیدارها، از خانواده معظم شهدای فولاد خوزستان تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار